NED.

Mladi na planinskem taboru

Mladinski odsek planinskega društva Valentin Stanič Kanal je od 4. do 6. julija 2014 organiziral planinski tabor pri Krnskih jezerih.
Tekst: Katja Žagar, načelnica mladinskega odseka

V petek smo zgodaj zjutraj odrinili iz Lepene proti koči pri Krnskih jezerih. Ob prihodu smo se namestili v sobe, se okrepčali, se spočili, popoldne pa odšli do Dupeljske planine in tam v naravi spregovorili o planinski opremi ter njeni uporabi, ponovili vse o pravilni pripravi na turo, o vozlih, varovanju gorske narave.

Dan smo zaključili s filmom o orientaciji in tombolo ter zadovoljni odšli spat. Naslednje jutro smo po jutranji telovadbi in zajtrku odšli proti Krnskemu jezeru, med potjo pa okusili še poletne snežne radosti. Te so bile za fante in dekleta posebne radosti, poletje na snegu. Sami so o tem rekli, da tega še niso doživeli. Super.

Ob jezeru smo se učili orientirati z zemljevidom in kompasom, spregovorili o življenju v jezeru ter o vrhovih okrog jezera. Pot smo nadaljevali na drugo stran jezera in si tam ogledali in spoznali življenje v gorah, o rastlinah in živalih. Isti dan v popoldanskem času smo se sprehodili do pod Planine na polju in si vzeli čas, čas zase, tudi to mora biti, da vsak zadiha svoj zrak v gorah in začuti gore, tako kot jih je potrebno, da se umiri, v njih počne in se počuti kot sam hoče, po svoje. In naužili smo se te eneregije.

Ob povratku smo si ogledali filmček o rastlinstvu in živalstvu v gorah, pa tudi film o preživetju v naravi. Bili so navdušeni nad videnim... Zvečer smo ponovili veselo igro, tombolo, potem pa so sami nadaljevali z igro osel :-) hehe. V nedeljo zjutraj smo se zopet jutranje malce razgibali in se odpravili pod Veliko babo, tam preverili naše znanje prve pomoči in ukrepih ob poškodbah v gorah. Bila sem nadvse presenečena nad njihovim znanjem in seveda zanimanjem, pravi užitek mi je bilo delati z njimi, res so krasni.

Ponovno smo se spustili v dolino in pogledali še Dupeljsko jezerce, ki nas je ravno tako očaralo s svojo ljubko lepoto. Ob jezercu nas je najprej za dobrodošlico ustrašil mali gadek, ki se je prav tako tudi sam prestrašen hitel skriti po skalo, radovedna krastača je ves čas lezla iz vode in nas opazovala, nato pa elegantno plavala in nam delala hladno vodne skomine v vročini, paglavčki so begali sem ter tja... in seveda, okrog nas se je bohotil ogromen botanični vrt s planinskim, raznovrstnim cvetjem.

Po vsem tem lahko za zaključek samo rečem, da smo skupaj preživeli tri krasne, nepozabne in poučne dneve. Fantje in dekleta si zaslužijo vse pohvale, bili so zelo disciplinirani in zainteresirani, z eno besedo - pravi planinci!