S Titom je prepotoval cel svet, bil na vseh petih kontinentih, ga prevažal na uradna srečanja, zdravniške preglede pa tudi na bolj sproščene slovesnosti. Najprej je pilotiral ameriško letalo Douglas DC-6B, ki so ga leta 1958 naročili posebej za Tita, kasneje pa je upravljal Boeing 727 in Caravelle 9. Za Maršala meni, da je znal uživati življenje in je cenil dobre stvari. Med poleti je rad srknil kozarček dobrega vina, ki pa ga je pred njim vedno poskusil natakar. Tito je bil namreč vedno zelo pazljiv, saj se je zavedal, da ni vsem povšeči. Pred vzletom sta bili vedno pripravljeni dve letali in se do zadnje minute ni vedelo, s katerim od njih bo Tito odpotoval. Stanislav se spominja, kako je kar trikrat ustregel Titovi želji in odšel na Kubo zgolj po cigarile, ki so bile predsednikove najljubše. Kljub temu, da je bil Tito visoka osebnost, je z osebjem rad poklepetal, saj so ga letala zelo zanimala. Ob rojstnem dnevu je pilotom vedno ponudil kos torte, kar je dokazovalo, da je svoje pilote zelo cenil. Šerc pa ni bil zgolj v družbi predsednika Jugoslavije, saj je nekaj časa preživel tudi v Libiji. Kot inštruktor letenja je na letalski akademiji pri Gadafiju učil pilotirati Gadafijevega bratranca.
O svoji službi bi Stanislav lahko razpredal ure in ure. O službi osebnega pilota predsednika lahko sedaj govori sproščeno, kar pa mu v času službovanja ni bilo dovoljeno. Njegova žena, sedaj že pokojna, ni nikoli izvedela, da njen mož ni bil navaden pilot. Častna služba pilota pa je imela tudi slabe plati, saj je bil veliko zdoma in svoje hčerke ni veliko videl. Hčerka s svojimi otroci živi v Beogradu, kamor se Stanislav rad vrača. Beograd mu je namreč prestavljal dom kar 40 let. V glavno mesto Srbije pa ne odhaja zgolj zaradi obiska hčerke, vnukov, pravnuka ter prijateljev, temveč tudi zaradi podaljšanja dovoljenja za letenje.
Letalstvo pa ni bila njegova edina strast. V gimnaziji je namreč rad risal karikature in je med šolanjem v Mostarju sodeloval z različnimi časopisi z vseh držav nekdanje Jugoslavije. Ponosno pove, da je za olimpijske igre v Sarajevu (op. p. 1984) izdelal 240 barvnih karikatur. V Sloveniji velja za enega bolj uspešnih karikaturistov in je prejel častni naziv viteza slovenske karikature.
Za konec sem ga povprašala še o Dnevu mladosti. Kot osebni Titov pilot ni veliko praznoval tega dne, saj je največkrat dežural na letališču v Beogradu. Sedaj pa se vsako leto ob Dnevu mladosti rad udeleži kakšnega praznovanja. Letos so ga povabili v Šentilj: „Obleka je že zlikana, čevlje sem zloščil in komaj čakam, da grem,“ je poln energije in življenjskega elana dodal gospod Šerc.
Stanislava Šerca sem spoznala preko Aleksandra Marca-Pertinija s Planine nad Ajdovščino. Aleksander Marc je Titovega pilota spoznal leta 1977 v Beogradu, ko je opravljal delo gasilca aviacije. Od njunega slovesa leta 1979 se potem nista več videla vse do lanskega leta, ko je Aleksander gledal poročila na Kanalu A in prepoznal starega prijatelja. Poiskal je njegovo številko in ga poklical. Stanislav ga najprej ni spoznal, vendar, ko mu je Aleksander podrobneje opisal njuno poznanstvo, se je Mariborčan hitro spomnil fanta z Vipavske doline. Aleksander je kmalu odšel v Maribor na obisk in prijatelja sta si imela po 37-ih letih kaj povedati. Stanislav je sprejel Aleksandrovo povabilo v Vipavsko dolino, kjer bo obiskal ajdovsko letališče, vojaški muzej v Pivki in nazdravil prijateljstvu.
Jasna Likar Jelinčič