Po lanski prvi in uspešni izvedbi je Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina letos v začetku aprila ponovno organiziral poslovno turistični dogodek Turistična pomlad, ki je v Kulturni dom v Bukovici privabil več kot 60 lokalnih turističnih ponudnikov in prvič tudi tuje organizatorje turističnih potovanj.
Turistične pomladi se je udeležilo 35 tujih organizatorjev turističnih potovanj iz sedmih evropskih držav. V naših krajih so se mudili tri dni, kjer so na študijski turi po Vipavski dolini ter sosednjih destinacijah Kras in Brda spoznavali ključne stebre naše turistične ponudbe.
Izvedbo dogodka Turistična pomlad je tudi tokrat podprla Slovenska turistična organizacija. V okviru strokovnega posveta so vodje predstavništev STO v Nemčiji, Italiji, Avstriji in na Češkem udeležencem predstavili pomembne informacije s teh trgov in priložnosti za prihodnje trženje. Kot partner letošnje Turistične pomladi je Javni zavod GO! 2025 udeležencem dogodka predstavil možnosti, ki jih prinaša evropska prestolnica kulture. Ob tem je predstavnik turistične organizacije PromoTurismoFVG iz Furlanije-Julijske krajine predstavil številne priložnosti za razvoj čezmejnih turističnih produktov. Posebna gostja strokovnega posveta je bila Arita Åkre, pridelovalka jabolčnega vina z Norveške, ki je v teh dneh obiskala Vipavsko dolino v okviru mednarodnega projekta Uncorking Wine & Cider, katerega partnerja sta tudi Občina Ajdovščina in Fakulteta za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici.
Svojo ponudbo so na Turistični borzi predstavile turistične destinacije iz mediteranske in kraške turistične regije, kot sosednje destinacije pa še Furlanija-Julijska krajina in Idrija ter Fundacija Poti miru iz Posočja. Dan je zaključil tradicionalni dogodek Vina županov Vipavske doline s podelitvijo priznanj lokalnim vinarjem.
Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina



