Logo MojaObčina.si

Ravne na Koroškem

DANES
13°C
-3°C
JUTRI
12°C
1°C
Deli
894

Javna seznanitev z DPN Šentrupert – Velenje

Ministrstvo za okolje in prostor je dne 6. julija 2016 v Ljubljani sklicalo javno obravnavo predloga državnega prostorskega načrta (DPN) za državno cesto od priključka Šentrupert na avtocesti A1 Šentilj – Koper do priključka Velenje jug. Pripravljavci so predstavili več sprememb prejšnjega osnutka DPN, ki so zasledovale cilj, da se zmanjšajo posegi na kmetijska zemljišča in negativni vplivi na kakovost bivanja na trasi hitre ceste.

 

Hitra cesta na relaciji Šentrupert – Velenje je zasnovana kot 4-pasovna cesta, v dolžini 13,60km, ki bo na tej relaciji obsegala 3 predore in 10 viaduktov. Imela bo priključke Velenje jug, Podgora, Parižlje in Šentrupert (priključek na avtocesto Ljubljana – Maribor). Vrednost gradnje tega odseka je ocenjena na 308 milijonov EUR z DDV.

 

V skladu s časovnico bi naj bil DPN Šentrupert – Velenje sprejet decembra 2016. Naslednji 2-3 leta bi pripravljavci potrebovali za izdelavo projektne dokumentacije, pridobitev soglasij in odkupe zemljišč. V naslednjih 4-5 letih bo potekala gradnja odseka.

Javne predstavitve DPN Šentrupert – Velenje so se udeležili tudi predstavniki Mladinske iniciative za 3. razvojno os. V imenu iniciative je stališče predstavil vodja Aljaž Verhovnik, ki je podprl storjene korake Vlade RS v smeri realizacije gradnje hitre ceste na Koroško. Izrazil je zadovoljstvo, da se bo po 12 letih trasa na relaciji Šentrupert – Velenje končno umestila. Hkrati je Verhovnik izpostavil tudi nujnost pospešitve aktivnosti na relaciji Velenje – Slovenj Gradec, kjer je DPN že sprejet in opozoril Vlado RS tudi na nadaljevanje hitrocestne povezave od Slovenj Gradca preko Dravograda do Raven na Koroškem in Holmca.

 

V Mladinski iniciativi za 3. razvojno os pričakujemo, da bo DPN na relaciji Šentrupert – Velenje sprejet do decembra 2016, kar bo prvi večji korak k gradnji hitre ceste na Koroško. 

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!