Občina Radovljica obvešča, da je skladno s sprejetim Odlokom o začasnih ukrepih za preprečevanje ponovnih izbruhov in širjenja okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19 v upravnih zadevah (Ur. l. RS, št. 180/21) spremenjeno poslovanje s strankami, in sicer:
- vlaganje pisnih in ustnih vlog v vložišču organa ni možno,
- izjema je, če področni zakon predpisuje pisno vlogo, ki se lahko vloži le pri organu. Vložniki pisnih vlog se morajo predhodno naročiti, in sicer na telefonski številki 04 537 23 00 ali po elektronski pošti: obcina.radovljica@radovljica.si;
- omogoča se vlaganje elektronskih vlog brez varnega elektronskega podpisa;
- organ lahko izključi javnost iz ustne obravnave tudi zaradi razlogov varovanja zdravja udeležencev;
- omeji se možnost pregledovanja dokumentov v prostorih organa;
- omogoča se opravljanje elektronske vročitve v elektronski predal, ki ni varen elektronski predal;
- omogoča se podaljšanje rokov za izdajo odločbe.
Spremembe veljajo tri mesece, do 19.2.2022.
Delo občinske uprave sicer poteka nemoteno in je omejeno na poslovanje po klasični in elektronski pošti ter telefonu v delovnem času občinske uprave.
Elektronski naslov: obcina.radovljica@radovljica.si
Telefonske številke:
Centrala: 04-537-23-00
Sprejemna pisarna in Oddelek za splošne zadeve: 04-537-23-11
Kabinet župana: 04-537-23-13
Oddelek za družbene dejavnosti: 04-537-23-24
Referat za infrastrukturo: 04-537-23-50
Referat za okolje in prostor: 04-537-23-36
Referat za finance in proračun: 04-537-23-29
Referat za gospodarjenje z nepremičninami: 04-537-23-35
Referat za razvoj: 04-537-23-20
Stanovanjske zadeve: 04-537-23-49
Režijski obrat ALC: 04-532-01-00
Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Radovljica in Naklo: 04-537-23-48