Komisija je predhodno ocenila poslano promocijsko gradivo in sicer celostno grafično podobo podjetja – katalog, prospekt, zgibanko, vizitke, jumbo plakate, radijsko reklamo, nagradno igro za kupce, spletno in Facebook stran, Instagram …. Na samem tekmovanju so se podjetja predstavila s predstavitvenim pitchem, komisija pa je z vprašanji preverili njihovo informiranost o izdelkih in storitvah podjetja, poznavanje trga ter način reagiranja v določenih izrednih razmerah na trgu.
Vsa učna podjetja so se izredno dobro odrezala. Njihovo promocijsko gradivo je vrhunsko izdelano, zelo dobro poznajo svoje proizvode, pokazali pa so se tudi kot odlični retoriki, ki se znajdejo v vsaki situaciji. Odločile so malenkosti. Na državnem tekmovanju učnih podjetij v Celju bo našo šolo zastopalo učno podjetje Asistentko, učni podjetj Moj planet in T.U.P. pa bosta v istem času trgovala z učnimi podjetji iz vse Slovenije.
Darja Sovinc, univ. dipl. ekon
(vir: sssgm.sc-sg.si)