Za mlada brata v Opel Adamu 1,6cup se je rally po asfaltnih cestah v okolici Karlovca sicer začel odlično, a slabo nadaljeval. V prvi HP sta vpisala drugi rezultat v svojem razredu, a že na naslednjem brzincu predrla kar dve pnevmatiki in bila primorana odstopiti. V ekipi so se nato pripravili na nedeljski štart po pravilu Superrally, a se je zgodba zaključila že na prvi HP drugega dne tekmovanja.
»Zelo dobro sva začela, a sva bila na enem prevoju malo preveč samozavestna in končala sva s prevračanjem. Midva sva nepoškodovana, kar pa ne bi mogel reči za najinega Adama. Kar grdo jo je skupil, a se bomo potrudili, da ga do rallyja Vipavska dolina spet usposobimo,« je povedal Rene, ki upa, da je letošnjo količino smole potrošil že v prvem nastopu.
Za novinca v vrstah kraškega dirkaškega kolektiva Erika Maglico in Kevina Rečnika se je rally v njuni Škodi Fabiji 1,4 16V začel po pričakovanjih, saj sta se prvi dan vozila na petem mestu v razredu. Drugi dan tekmovanja pa sta s pridobljeno samozavestjo pospešila in se hitro prebila na 3. mesto v zahtevni konkurenci razreda 4. Nato pa je motor njune Škode v 8HP začel delovati le na tri valje in za vozilom je ostajal oblak črnega dima. Erik se je odločil preventivno odnehati: » Vzroka za to ne poznava, a v izogib večji škodi na motorju sva se raje ustavila. Doma bomo natančno vse pregledali in se pripravili za prvi rally letos v Sloveniji.«
Držimo pesti, da bosta posadki na domačih cestah imeli več sreče. Prvi rally v Sloveniji bo na vrsti v Vipavski dolini 11. in 12. maja.
VK