Logo MojaObčina.si

Ljubljana

JUTRI
2°C
-5°C
PON.
0°C
-2°C
11179

KAKO DO POLETJA DO FIT POSTAVE

Poletje nam že skoraj trka na vrata z njim pa tudi dejstvo, da bi radi čim bolje videti v kopalkah in ostalih kratkih »cunjicah«. Nekaj malega nam je še vseeno ostalo, da lahko na svojem telesu kaj spremenimo. Seveda mesec ali dva, ne pomenita veliko, vendar lahko kakšen kilogram izgubimo in kakšen del malo bolj učvrstimo. Vsekakor nič ne pride čez noč, zato se je tudi tu potrebno zavedati, da rezultati ne bojo vidni iz danes na jutri. Potrebno je VZTRAJATI. Vsak začetek je težak, vendar ko nam to preraste v NAVADO je vse veliko lažje.

V začetku, preden s samo vadbo ali treningom začnete, je pomembno, da si ne zastavite cilja samo, da želite izgubiti toliko in toliko kilogramov v določenih dneh ali tednih. Če bo cilj zgolj ta, boste z vadbo prenehali še preden bo naokoli en mesec. Motivacija bo hitro upadla, številka na tehtnici se ne bo premaknila tako hitro kot bi želeli in že boste na stari poti.


Kar je veliko bolj pomembno je to, da se po samem treningu počutite dobro, da vam le ta da energijo s katero lažje opravljate vsakdanja opravila in seveda, da se v svoji koži počutite bolje kot prej. Ostalo bo prišlo skozi čas. Zavedati se moramo tudi, da je mišica težja kot maščoba, zato se na začetku lahko zgodi celo, da bo rezultat na tehtnici celo kakšen kilogram več. To ne pomeni, da ste se zredili. Dajte tehtnico na stran, naj vam ona ne predstavlja rezultata napredka, predvsem počutje naj bo tisto, ki šteje.


Vsekakor sedaj, ko do poletja nimamo več veliko časa priporočam, da se vadbe ali treninga udeležite v fitnes centru. Nekaterim ustrezajo tudi treningi doma, s čimer ni nič narobe, vendar za hitrejšo dosego ciljev, za boljše rezultate in za manjšo možnost poškodb priporočam ali fitnes ali skupinske vadbe. Bolj ko bo vadba razgibana in raznolika manjša je možnost, da se je prehitro naveličate. Lahko kombinirate tako vodene vadbe, kot fitnes sam, kar je vsekakor velika prednost pred treniranjem doma. Doma tudi lažje najdemo izgovor, zakaj pa ravno danes nebi trenirali, pa bomo raje jutri. Trenerji smo v fitnes centru zato, da vam svetujemo in naredimo vam ustrezen TRENING PLAN za dosego vaših ciljev!


»Cardio« trening ali dvigovanje uteži. Le kaj izbrati? Za hitrejše doseganje želenega cilja samo »cardio« vadba ni dovolj. Ni dovolj samo tek ali hitra hoja, če želite pospešeno kurjenje maščob in preoblikovanje telesa. Lahko izberete intervalni trening, kateri ni nujno da uporablja razna bremena. Dovolj je že lastna teža. Intervalni trening pomaga, da maščobe kurimo še nekaj časa po končani vadbi. Se pravi, da naš metabolizem po končani vadbi še kar nekaj ur pospešeno dela in s tem kuri maščobe. Enako je s treningom dvigovanja uteži. Naše mišice so najboljši porabnik kalorij in s tem maščobe. Prednost te vadbe se kaže v ‘afterburn’ efektu, kjer tudi po koncu vadbe še več ur pospešeno porabljamo kalorije. Skratka če želimo izgubiti telesno maščobo, je bolje delati intervalne vaje in visoko intenzivno »cardio« vadbo, kot pa nizko intenzivno dolgotrajno aktivnost.


Predvsem ženska populacija naj se ne prestraši dvigovanja uteži. Brez skrbi, ne boste videti kot moški, ne boste postale »ogromne«, nimate v sebi toliko testosterona kot moški. Trening z utežmi vam bo samo pomagal, da bo telo čvrsto in da bojo rezultati hitreje vidni.

 

Vsekakor pa je pri vsem tem pomembna tudi PREHRANA. Brez le te, bo veliko dlje časa trajalo, da bojo rezultati vidnejši. Tu bi lahko napisali cel roman. Kaj je dobro in kaj ne, ali kruh in testenine jesti ali ne? Ali je meso zdravo in katero je boljše? Ali je potrebno ogljikove hidrate črtati iz jedilnika ali ne? In še in še…

Pomembno seveda je, da omejimo določen vnos hrane. Zakaj bi tudi jedli hrano, po kateri se ne počutimo dobro, po kateri imamo občutek krivde, po kateri se počutimo napihnjeni in katera nam jemlje energijo? Že samo to nam veliko pove, kaj naj uživamo in kaj ne. Jaz zagovarjam, da omejimo vnos ogljikovih hidratov, sploh kar se tiče sladkorjev, bele moke, kruha in testenin. Namesto riža in testenin povečajmo vnos zelenjave. Že samo z omejitvijo le tega, bo napredek viden hitreje. Raje povečajmo vnos maščob in beljakovin. Telo bo začelo črpati energijo iz maščobe in bo tako tudi hitreje kurilo samo maščobo. Za optimalno rekreativno življenje pa naj bo zmernost vsega. Ne pretiravajmo, ne »prenažirajmo« se. Dober trening in kakovostna prehrana sta ključ do uspeha.

Torej, se vidimo na treningu v Laguna Befit centru!

Vaša Metka 

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!
BORBONA CATERING D.O.O.