Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za četrtek, 29.06.2017

delno oblačno
Danes bo spremenljivo oblačno, občasno bodo nastajale krajevne plohe in nevihte. Več sonca bo na vzhodu države. Pihal bo okrepljen jugozahodni veter. Najvišje dnevne temperature bodo od 20 do 27 stopinj.
18°C | 25°C
petek, 30.06.2017
15°C | 26°C
sobota, 01.07.2017
15°C | 26°C
nedelja, 02.07.2017
14°C | 26°C
ponedeljek, 03.07.2017
13°C | 26°C
Opozorila
Četrtek, 29.6.2017 ob 9h
Dodatnega opozorila ni.
18°C
25°C
delno oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Gospodarstvo

Predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler ......


GOSPODARSTVO, LOKALNE SKUPNOSTI

| |
05.09.2016      19:44
A A

Predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler je Nikola Bubanj


Devetčlansko mednarodno žirijo za nagrade Sempler najboljšim regijskim medijskim strategijam leta bo vodil Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske skupine Grey Adriatic & Balkans. Prijave na tekmovanje Sempler se odprejo danes, 1. septembra 2016, zmagovalci pa bodo znani na konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu.


Žirija za nagrade Sempler
Žirija za nagrade Sempler
Deli:

Tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije v regiji Adriatik bo v okviru konference medijskih trendov SEMPL organizirano že štirinajstič. Tudi letos imajo kreativne in medijske agencije, medijski strategi, oglaševalci in mediji priložnost, da svoje medijske projekte prijavijo v devet tekmovalnih kategorij in se potegujejo za zlate nagrade kot tudi najvišjo nagrado, veliki sempler.

 

O najboljših medijskih projektih v regiji Adriatik bo presojala devetčlanska žirija, v kateri so ugledni strokovnjaki iz regije, ki prihajajo tako iz medijskih agencij kot tudi iz vrst njihovih naročnikov. Predsedniku žirije Nikoli Bubanju, izvršnemu direktorju agencijske skupine Grey Adriatic & Balkans, se bodo pri ocenjevanju pridružili še Dinko Brčić, vodja načrtovanja v hrvaški oglaševalski agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorica slovenske agencije Luna TBWA, Iva Djurković, izvršna direktorica srbske medijske agencije OMD Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica in regijska medijska direktorica v medijski agenciji Unex Media iz Hrvaške, Goran Medić, direktor ajdovskega Fructala, Ana Mirković, izvršna direktorica Inštituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, vodja marketinga za Srbijo, Črno goro in Makedonijo v podjetju The Coca-Cola Company, in Davor Runje, soustanovitelj hrvaške digitalne agencije Drap.

 

Devetčlanska žirija za nagrade Sempler bo ocenjevala prijavljena dela v devetih kategorijah, in sicer strateška uporaba medijskega spleta, inovativna uporaba komunikacijskega kanala, najboljša ciljana akcija, najboljša izkustvena akcija, najboljša izraba digitalnega okolja, najboljša akcija na družbenih omrežjih, najboljša uporaba mobilnega okolja, najboljša uporaba podatkov in najboljši novi medij/medijski format.

 

Pri presoji prijavljenih medijskih strategij bo upoštevala pet osnovnih meril, in sicer idejno zasnovo medijske akcije, ustrezno ciljanje in razumevanje potrošnika, primerjavo med cilji in doseženimi rezultati (ROI), inovativnost v iskanju (novih) komunikacijskih poti ter stopnjo aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo.

 

Po besedah Nikole Bubanja, predsednika letošnje žirije za nagrade Sempler, so dobre medijske strategije plod tesnega sodelovanja med naročnikom in agencijo, zelo jasno podanih izhodišč in natančno opredeljenih ter merljivih ciljev. »Zagotovo pa vsaka relevantna in dobra medijska strategija dosega in presega zastavljene medijske cilje, upošteva globalne in lokalne trende oziroma piše nove, učinkovito nagovarja ciljno skupino, ustvarja dodano komunikacijsko vrednost kreativnim sporočilom, upošteva dobre prakse odlično zasnovanih ter izvedenih strategij v preteklosti, kreira nove komunikacijske kanale, piše medijske zgodbe ... in še bi lahko naštevali,« meni Bubanj. Kot še dodaja, mora dobra medijska strategija tvoriti integrirano celoto, kar pomeni, da medije izrabi inovativno, kreativno in celostno.

 

Prijave del na tekmovanje Sempler so možne od 1. septembra 2016 na spletni strani konference SEMPL (www.sempl.si), zadnji rok za prijavo pa je 7. november 2016.




Povezave:www.sempl.si
0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Ljubljana!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Virtualni asistent
Koledar dogodkov Preglej vse
Junij 29 30 1 2 3 4 5 6 7 8
29.05.2017 | Tečaji in delavnice
V 8 TEDNIH DO ZAVESTI OBILJA IN BLAGINJE​
01.07.201 | Tečaji in delavnice
Ženski orgazem
01.07.2017 | Kultura
S.A.R.S. z gosti - Otvoritev poletne sezone
04.07.201 | Tečaji in delavnice
PRODAJA B2B IN B2C STA PRETEKLOST, PRIHAJA H2H
05.07.201 | Tečaji in delavnice
Izobraževanje: Digitalna preobrazba kot priložnost
05.07.2017 | Umetnost
Rokova modrina
07.10. - 31.03.2019 | Ostalo
Projekti za zaposlene z nižjo izobrazbo
29.05.2017 | Tečaji in delavnice
V 8 TEDNIH DO ZAVESTI OBILJA IN BLAGINJE​
01.07.201 | Tečaji in delavnice
Ženski orgazem
01.07.2017 | Kultura
S.A.R.S. z gosti - Otvoritev poletne sezone
04.07.201 | Tečaji in delavnice
PRODAJA B2B IN B2C STA PRETEKLOST, PRIHAJA H2H
05.07.201 | Tečaji in delavnice
Izobraževanje: Digitalna preobrazba kot priložnost

Bodite prvi pri oddaji mnenja.

Radio v živo