Logo MojaObčina.si
DANES
12°C
8°C
JUTRI
19°C
7°C
Oceni objavo

Najpomembnejša je odlična kupčeva izkušnja

Te dni se je zaključila mednarodna konferenca poslovnega anliziranja, ki je v vseh pogledih presegla pričakovanja organizatorjev in udeležencev. 280 udeležencev iz 21 držav se je osredotočilo na aktualen trend pri digitalnem poslovanju – odlično kupčevo izkušnjo. V tem duhu pa se je zaključila tudi konferenca, z doživljajsko izkušnjo konference na poti, kjer so se delavnice dogajale tudi znotraj Črne jame in na muzejskem vlaku.
Regijska konferenca poslovne analitike je skupen projekt IIBA društev iz Srbije, Romunije, Bolgarije in Slovenije. Letošnjo izvedbo je gostilo in organiziralo slovensko društvo IIBA, ki pa je konferenco nadgradilo, saj je konferenca prav v Sloveniji močno presegla svoje okvirje ter postala mednarodna.

 

Če so do sedaj konferenco obiskovali in na njej predavali predvsem prebivalci balkanskih držav, so bile na letošnji konferenci zastopane barve kar 21 držav vsega sveta, tudi iz Združenih držav Amerike, Kanade, Južnoafriške republike in Ukrajine. Konferenca je prerasla tudi okvir IIBA  poslovnih analitkov kot povezovalcev poslovanja in tehnologij, saj je dodala vse bolj pomembno komponento digitalnega poslovanja. To je poglobljeno razumevanje potreb kupcev na podlagi njihovega opazovanja, analiziranja podatkov o njih, ter načrtnega oblikovanja kupčeve izkušnje skozi njegovo nakupno pot in njegov stik z organizacijo oziroma podjetjem.

 

Konferenčnih predavanj in interaktivnih delavnic se je udeležilo 280 direktorjev, digitalnih vodij, kadrovnikov, zaposlenih v marketingu , informatikov in poslovnih analitikov. Eden izmed glavnih govornikov je bil tudi Jared Gorai, direktor inštituta IIBA iz Kanade, ki je o konferenci povedal: “Tale konferenca je odlična izkušnja! Iz strokovnega vidika konferenca prav nič ne zaostaja za konferencami v Severni Ameriki ali v Veliki Britaniji, še več, s konceptom “konference na poti” jih celo presega. Res sem vesel, da sem bil z vami.”

Nad odzivi udeležencev svoje delavnice je bila navdušena tudi direktorica britanskega podjetja Change Advantage Ltd, sicer fasilitatorka sprememb in certificirana trenerka Saima Butt: “udeleženci moje delavnice so bili fantastični. Zelo so se vključevali v proces dela in krasno je bilo delati z njimi. Delavnica jim je bila zelo všeč in že takoj po delavnici sem dobila nekaj zelo vzpodbudnih povratnih informacij.  Hvala organizatorju za tako čudovito izkušnjo, ki smo je bili deležni vsi. Fantastično.”

Glavno sporočilo konference, da je najpomembnejša odlična kupčeva izkušnja, so udeleženci testirali v številnih interaktivnih delavnicah, prav posebno izkušnjo pa je ponudil inovativen model konference na poti, udeleženci so namreč eno izmed delavnic imeli na muzejskem vlaku med potovanjem na Bled, drugo pa v Črni jami pri Postojni.

 

Na konferenci se je zgodilo 13 predavanj in 12 delavnic, s poudarkom na konceptu prenosa znanja bolj izkušenih raziskovalcev kupčevega obnašanja in začetniki na tem področju.

 

Konferenca je izrednega pomena tudi za lokalno okolje, kar je prepoznal in v svojem uvodnem nagovoru prvega konferenčnega dne izpostavil tudi novogoriški župan Matej Arčon. V Novi Gorici se je namreč odvil glavni del konference, konferenca na poti pa se je dogajala v Postojni in na poti do Bleda. 

 

Vsa predavanja in delavnice iz konference bodo prav kmalu na voljo tudi v digitalni obliki. Več informacij bo organizator kmalu objavil na uradni spletni strani konference  www.balkanbaconference.org 

 

 

Oglejte si tudi