Logo MojaObčina.si
JUTRI
19°C
7°C
SOB.
23°C
7°C

NMV - Koordinator za varstvo in zdravje pri delu na gradbišču oz. za investicijo: »Energetska sanacija ZD Litija«

Datum objave: 01. 04. 2014
Številka razpisa: 430 - 31 / 2014
Številka: 430 - 31 / 2014 Datum: 20.03. 2014 Vsem potencialnim izvajalcem ZADEVA: Povabilo k sodelovanju / ZBIRANJE PONUDB Za storitev: Koordinator za varstvo in zdravje pri delu na gradbišču oz. za investicijo: »Energetska sanacija ZD Litija« 1. Opis predmeta javnega naročila – obseg del - podlage za izdelavo ponudbe: Naročnik - investitor namerava izvesti Energetsko sanacijo objekta Zdravstveni dom Litija, lokacija Partizanska pot 9a, Litija, ki vključuje zamenjavo oken in izdelavo nove fasade ter spremljajoča dela. Predvideno časovno obdobje gradnje: od junija do septembra 2014. V skladu z Uredbo o zagotavljanju varnosti in zdravja pri delu na začasnih in premičnih gradbiščih (Ur.l. RS, št. 83/05), investitor za zgoraj navedeno investicijo, išče izvajalca za opravljanje storitve Koordinatorja za varnost in zdravje pri delu na gradbišču. V zvezi z izdelavo vaše ponudbe in varnostnega načrta je treba upoštevati, da je bilo osnovno delo oddano družbi Mollier d.o.o., Celje in da je PZI projekt št: UP-015/2012, izdelal: Uniprojekt d.o.o., Polzela. 2. Pogoji in merila za izvajanje storitve: Izjavo o izpolnjevanju pogojev iz 42. člena ZJN-2 - izpolnite tako, da obkrožite DA ali NE. Druga določila so vsebovana v vzorcu pogodbe, ki ga parafirate in vrnete. Posebni pogoji za sodelovanje: predložitev ustreznih referenc za opravljanje tovrstnih del iz preteklosti (vsaj 3 objekti s površino nad 2.000 m2 v zadnjih petih letih) in opravljen preizkus znanja oz. potrdilo Ministrstva za delo družino in socialne zadeve o opravljenem preizkusu znanju v skladu z zahtevami Pravilnika o programu in načinu usposabljanja koordinatorjev … (Ur.list RS, št. 89/04, 31/08). 3. Popolna ponudba: Ponudba se bo štela za popolno, če bo pravočasna, formalno popolna, sprejemljiva, pravilna in primerna. Ponudbeni predračun izpolnite tako, da k opisu posameznih vrst del oz. storitev vpišete cene in tako dobljene vrednosti seštejete. Cena mora biti izražena v EUR, vsebovati mora vse stroške, posebej pa mora razviden davek na dodano vrednost. Predračun mora biti veljaven do 31.07.2014. Ponudbi je potrebno priložiti izjave in dokumente o izpolnjevanju pogojev ter zahtevane reference o minulem tovrstnem delu. Ponudnik mora predložiti tudi parafiran vzorec pogodbe. 4. Plačilo storitve: Rok plačila naročnika znaša 30 dni po opravljeni storitvi ter po prejemu ustrezne dokumentacije – poročila o delu ter prejemu izstavljene fakture - računa, predvidoma vsakomesečno v času izvajanja del. 5. Merila za izbira ponudnika in sklenitev pogodbe: Naročnik bo izbral ponudnika in sklenil pogodbo s ponudnikom, ki bo ponudil najnižjo ceno po predračunu ob izpolnjevanju pogojev iz 42. člena ZJN – 2 in drugih pogojev (referenc), ki se zahtevajo in so potrebni za dobro izvedbo javnega naročila. Naročnik bo sklenil pogodbo z izbranim ponudnikom v roku 10 dni od pravnomočne in dokončne odločitve o izbiri ponudnika. Ponudnik mora v 8 dneh od dneva prejema pogodbe, naročniku vrniti podpisani izvod, sicer smatra, da je od ponudbe odstopil, naročnik pa bo izbral drugega naj- ugodnejšega ponudnika. 6. Finančna zavarovanja: Finančna zavarovanja za resnost ponudbe niso zahtevana; zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti: niso posebej predvidena; naročnik in izbrani izvajalec storitve bosta dogovorila vse medsebojne obveznosti v določilih pogodbe. 7. Posredovanje ponudbe: Ponudba se lahko pošlje v zaprti in pravilno označeni kuverti naročniku na naslednji način:  prinese osebno: Občina Litija, soba 44, tajništvo Občine Litija  pošlje po pošti, priporočeno: Občina Litija, Jerebova 14, 1270 Litija Na sprednji strani kuverte mora biti naslov naročnika in oznaka: »NE ODPIRAJ – ponudba Koordinator za varnost in zdravje ZD Litija«, na hrbtni strani kuverte pa mora biti natančen naziv in naslov ponudnika. Obravnavali bomo le ponudbe, ki bodo prispele na naročnikov naslov do vključno petka, dne: 4.04.2014 do 10.00 ure ali pa bodo do tega dne prispele po pošti (prejemna teorija). 8. Dodatne informacije: Pristojna oseba za dodatne informacije v zvezi z zbiranjem ponudb v imenu naročnika: Igorij Parkel, tel: 01/896 34 40 ali 051/44 34 02. 9. Pravice naročnika Naročnik si pridržuje pravico, da ne sklene pogodbe za predmetno storitev z nobenim ponudnikom v primeru previsokih cen ali neustreznosti ponudb. Prav tako si naročnik pridržuje pravico do manjših sprememb oz. dopolnitev v predloženem vzorcu pogodbe. 10. Pravno varstvo ponudnika: Zahtevek za revizijo se lahko vloži v roku 10 dni od dneva prejema odločitve izbire naročnika, če je ali bi bila ponudniku povzročena škoda zaradi ravnanja naročnika. Zahtevek – ki mora vsebovati vse zahtevane elemente iz Zakona o reviziji postopkov javnega naročanja - mora biti vložen pri naročniku v dveh izvodih, kopijo zahtevka pa vlagatelj pošlje ministrstvu, pristojnemu za finance, sektor za javna naročila. V skladu z zakonom o reviziji postopkov javnega naročanja ne more biti predmet revizije: - merila za ocenjevanje ponudb in - omejitve za sodelovanje ponudnikov, razen če so le te v nasprotju z zakonom o javnem naročanju. V skladu z 22.členom zakona o reviziji postopkov javnega naročanja, mora vlagatelj zahtevka za revizijo ob vložitvi zahtevka plačati predpisano takso in naročniku ob vložitvi zahteve dostaviti dokazilo o plačilu takse. V kolikor ste za zainteresirani za izvedbo storitve, vas prosimo, da podate Vašo ponudbo. Pripravil - Župan Občine Litija skrbnik proračunske postavke: Franci ROKAVEC Igorij Parkel Priloge: Obrazec:Izjava o izpolnjevanju pogojev iz 42.člena ZJN - 2 Vzorec za predložitev referenc Obrazec: Ponudbeni predračun Vzorec pogodbe med naročnikom in izvajalcem Projektna dokumentacija: - tehnično poročilo z značilnimi risbami objekta, Uniprojekt d.o.o. Izvleček pogodbe z izvajalcem (obveznosti izvajalca)

Všečkaj objavo