Planinski izlet: Sava-Zasavska Sv. Gora-Vače

V soboto, 25.02.2012, se bomo zbrali na avtobusni postaji v Lenartu. Odhod avtobusa bo ob 7. uri.

Peljali se bomo v smeri Ljubljane po avtocesti. Ustavili se bomo na Trojanah na obveznem kratkem počitku, kavici, itd … Po Zagorski dolini  bomo prispeli do Savske soteske in se ob reki Savi vzvodno zapeljali do vasi Sava. Tu bomo izstopili in se peš podali preko reke Save po zanimivem lesenem in s streho pokritem mostu. Na levem bregu reke se bomo povzpeli strmo navzgor do vasi Tirna.

Od tu naprej se nam bo prikazovala Sveta gora - 852m n.v. Če bomo dobra skupina in če bo pot dobro prehodna, se bomo mimogrede povzpeli še na vrh Roviškovec - 930m n.v. Z njega ali mimo njega bomo prišli do Planinskega doma na Zasavski Sv. Gori - 822m n.v. (ŽIG-BKP), kjer se bo možno okrepčati z okusnimi domačimi jedmi ( krvavice, pečenice, kislo zelje…). Predvidoma bomo hodili od  9.- 12.ure, odvisno od obiska Roviškovca!

Od planinskega doma bomo pot nadaljevali okrog cerkve proti zahodu do vasi Vače (ŽIG-BKP), kjer je bila odkrita zgodovinska vaška situla. Dober kilometer severozahodno od vasi se nahaja GEOSS (geometrijsko središče Slovenije). Od koče do Vač - 525m n.v. gre pot v glavnem navzdol. Čaka nas 1.5ure lahke turistične hoje mimo malih zaselkov. V vasi nas bo čakal avtobus, obrnjen proti Lenartu.