V skupinah otrok (4-5 let in 2-6 let) smo v tednu mednarodnega dneva strpnosti z otroki izvedli izobraževalno-ustvarjalno delavnico.
Tema letošnjega projekta je bila: STOP SOVRAŽNEMU GOVORU – SPOŠTUJMO RAZLIKE MED NAMI. Z otroki smo se pogovarjali in poglobili vedenje o pomenu strpnosti in izpostavili problematiko nestrpnosti. Namen našega projekta je bil tudi, da skozi uresničevanje vseh ciljev spodbujamo prijateljstvo med otroki, medsebojno spoštovanje, razumevanje, sprejemanje ter posledično tudi sodelovanje. Izvedli smo delavnice, likovno ustvarjali ter pripravili razstavo naših izdelkov.
Otroci so se med seboj spoznavali s pomočjo ogledala, povedali nekaj o sebi. Ugotavljali so, da so različni, po čem se razlikujejo…Otroci so si v parih, s prijatelji, povedali lepe besede, opazovali, ugotavljali so zakaj je njegov prijatelj drugačen. Spoznali so nove besede: spoštovanje, sovražni govor, strpnost.. Zapeli so pesmi o prijateljstvu: Gradim prijateljstvo, Mi se imamo radi, Poj z menoj. Kasneje so se otroci opazovali in v dvojicah narisali svojega prijatelja.
Otroci so se seznanili z zgodbo: Drugačen (Kathryn Cave) in tudi na to likovno ustvarjali.
Ker smo vključeni v gozdni vrtec, smo obiskali gozd in z njim povezali naša spoznanja o prijateljih. Ugotovili smo, da imajo tudi drevesa podobnosti z nami (imajo imena, so živa bitja, rastejo, se hranijo, pijejo, se razmnožujejo, živijo, umrejo…) in razlike (nimajo uma, stojijo, ne morejo ubežati dežju, soncu, nevihti, se ne skrivajo, odvržejo liste, so gola, vseeno jim je koliko let štejejo, imajo korenine…). »Kamor koli se v gozdu obrneš, ne vidiš niti dva enaka, podobna drevesa«. Vsako je »posebno«, kot prijatelji v vrtcu.