Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Kobarid
JUTRI
13°C
3°C
NED.
14°C
4°C
Oceni objavo

Regijska štabna vaja "Potres Posočje 2017"

V petek, 19. maja 2017, je potekala regijska štabna vaja Potres Posočje 2017, ki je bila pripravljena na osnovi sklepa Vlade Republike Slovenije. Organizirala jo je Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje Izpostava Nova Gorica, sodelovali pa so poveljniki in štabi Civilne zaščite severno primorske regije.
Namen vaje je bil, da se preveri vodenje in operativno delovanje štabov Civilne zaščite in njihovih poveljnikov, namestnikov, članov ter podpornih služb.

Vaja je bila pripravljena na podlagi predpostavke, da je v zgodnjih jutranjih urah na območju severozahodne Slovenije prišlo do močnega potresa  z lokalno magnitudo 6,2, z žariščem v tolminskem hribovju,  9 kilometrov pod površjem, s trajanjem 10 sekund. Potres so občutili v celotni Sloveniji, prizadete so bile predvsem občine Kobarid, Bovec in Tolmin. Prekinjene so bile telefonske zveze, nekatere ceste so bile neprevozne.

 

Štab Civilne zaščite Občine Kobarid je skupaj s podporno službo aktivno sodeloval na vaji in uspešno izvedel vse potrebne aktivnosti, ki mu jih je na podlagi situacij in dogodkov ob potresu posredoval regijski štab.

Vaje se je udeležil tudi kobariški župan Robert Kavčič, ki je bil s strani poveljnika štaba Civilne zaščite Marka Lavrenčiča seznanjen s stanjem na terenu in delovanjem štaba. Nad strokovnim pristopom in usposobljenostjo članov štaba ter podporne službe je bil vidno zadovoljen.  

Inšpektorja za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami sta tekom dopoldneva obiskala tudi štab Civilne zaščite Občine Kobarid. Na podlagi videnega bosta pripravila poročilo o uspešnosti delovanja in pripomogla k izboljšanju dela štaba v prihodnje.  

 

Oglejte si tudi