Oratorij v Cirkovcah

Tako kot že kar nekaj let, je tudi letos v Cirkovcah od 4. do 7. julija 2022 potekal oratorij. Letos se ga je udeležilo 65 otrok, ki jih je animiralo, vodilo in varovalo 31 animatorjev. Glavni lik letošnjega oratorija, ki smo ga spoznavali skozi cel oratorij, je bil Ignacij.
Ponedeljek, 4. julij 2022

V ponedeljek smo se animatorji ob sedmih zjutraj zbrali v župnišču. Skupaj smo pripravili še zadnje podrobnosti za oratorij, čeprav smo večino stvari že pripravili na naših sestankih, ki so se začeli že kar nekaj mesecev prej. Do 9.00 smo imeli jutranje varstvo, potem pa se je začelo zares. Zbrali smo se v velikem krogu, kjer smo zapeli himno z naslovom Za Božjo slavo in dvignili zastavo. Po uvodnih besedah voditeljice Nuše smo se odpravili v cerkev, kjer smo imeli kratek uvod v letošnji oratorij. Sledila je dramatizacija, v kateri smo animatorji zaigrali delček Ignacijevega življenja. Po igrici smo se razdelili v skupine po katehezah, pri katerih smo se pogovarjali o Ignaciju, igrali banse in tkali nove prijateljske vezi. Ob 11.00 smo imeli malico, po njej pa je sledilo kar šest različnih delavnic, v katere so se otroci poljubno razdelili. Po delavnicah je sledilo kosilo in po njem prosti čas, ko smo se igrali razne igre, risali in se pogovarjali. Ob 15.30 je sledila malica in nato odhod domov.

Torek, 5. julij 2022

Drugi dan oratorija je potekal podobno kot prvi dan, še posebej do kosila in prostega časa po njem. Ob dveh pa je sledila otrokom verjetno ena izmed najljubših dejavnosti na oratoriju, velika vodna igra. Na dvorišču in okoli cerkve je bilo veliko otočkov, kjer so otroci po skupinah izvajali različne naloge. Ena izmed njihovih najljubših je bila vodna drča, kjer so se otroci drsali po namiljenem polivinilu. Za vsako dobro opravljeno nalogo je skupina dobila določeno število točk. Na koncu oratorija smo točke sešteli in skupina z največ točkami je zmagala. Kasneje je potekal tudi vodni boj med animatorji in otroki. Boj se je končal tako kot je najboljše – brez zmagovalca, a z velikimi nasmeški in mokrimi oblačili.

Sreda, 6. julij 2022

Dopoldan smo izvedli že ustaljene dopoldanske aktivnosti, nato pa smo se po katehezah peš odpravili do RD Šterntal (Učilnica v naravi), kjer so se otroci vključili v zanimive delavnice (ribiška, lovska in čebelarska delavnica). Med igro so se otroci osvežili s sladoledom. Okoli 18.00 smo se vračali nazaj v Cirkovce. Tam smo imeli večerjo, zatem pa je bil čas za »Oratorij ima talent«. Zmagovalec je bil Adam, ki je igral na harmoniko. Po nastopu talentov smo animatorji odpeljali otroke v sobe, da se uredijo za spanje, saj smo to noč skupaj prespali v župnišču.

Četrtek, 7. julij 2022

Pa smo prišli do zadnjega dne. Ob osmih zjuraj smo bili budni tako animatorji kot otroci in že se je pričela igra na dvorišču. Ob 8.30 je bil zajtrk, nato pa smo se zbrali v velikem krogu, kjer smo se igrali in prepevali »banse«. Nato smo si odšli v nov objekt ogledat zgodbico. Po zgodbi smo se razdelili v kateheze in vadili za sveto mašo. Sledila je malica in za njo delavnice. Po delavnicah smo imeli kosilo in po kosilu velike igre. Kljub temu, da nas je malo poškropil dež, smo se imeli lepo. Po igrah smo prepevali, nato pa smo se odpravili v cerkev, kjer se je ob 16.00 začela maša. Razne zahvale, prošnje in uvode so pri maši predstavljale kateheze. Po maši je bila manjša pogostitev za otroke in starše. Kasneje smo animatorji pospravili prostore in imeli končno refleksijo. S tem se je oratorij končal. Bilo je kratko, a sladko.

Animatorji smo bili po končanem oratoriju zelo utrujeni, vendar tudi zelo veseli, da smo ga izvedli po naših načrtih. Še posebej so nas razveselili nasmejani in zadovoljni otroci, ki so uživali na oratoriju.

Hvala Nuši, ki je bila odgovorna za letošnji oratorij. Hvala gospodu župniku za pomoč, vsem animatorjem za trud in hvala staršem, da so nam zaupali svoje otroke. Zahvaljujemo se tudi kuharicam OŠ Cirkovce za dobro hrano in vsem, ki so kakor koli pripomogli k uspešni izvedbi oratorija.