Občina Kidričevo poziva vse obstoječe ali potencialne turistične ponudnike (to so kmetije z dopolnilno dejavnostjo, galerije, zbirke, razstave, prireditve, čebelarstvo, nastanitev, gostilne,…), da se priključijo k destinaciji Visit Ravno polje.
Po skoraj dveh letih delovanja je v turistično promocijo in trženje Ravnega polja vključenih 40 ponudnikov v sodelovanju z občino Kidričevo, Miklavž in Starše.
Vsi, ki na začetku še niste videli priložnosti, vas vabimo, da svojo prijavo oddate ga. Sonji Breznik, na mail: info@visitravnopolje.si ali pokličete na tel 041 660 289, do najkasneje 10. decembra 2020.
Več si lahko pogledate na: www.visitravnopolje.si ali na FB@visitravnopolje.
Nekaj ključnih mejnikov, ki smo jih dosegli od 18. 1. 2019 do 31.10.2020.
- Spletna stran www.visitravnopolje.si v 4 jezikih – na mesec imamo povprečno 1.000 obiskov
- Turistična brošura
- Facebook stran @visitravnopolje 3.820 potencialnih sledilcev (nismo plačevali oglaševanja za sledilce), pridobili smo jih z zanimivimi objavami (slike, videi in nagradne igre, ter medijske objave) – število objav je bilo 686
Če se skupaj povežemo z vsemi vami, ki imate ustvarjene profile na FB in delite objave, pa jih imamo 55.612 – to je zadosten podatek, kaj pomeni povezovanje.
- Instagram – z njim sem začela v sredini junija 2020 – imamo 323 sledilcev – objav 74, skupaj z vami, ki imate Instagram pa imamo več kot 6.700
- You Tube kanal - https://bit.ly/2Y5L2gE - lahko povabite tudi vaše prijatelje, da spremljajo naše videe
Realizirano:
- pripeljali v destinacijo 10 avtobusov izletnikov + več kot 1700 individualnih obiskovalcev,
- več kot 100 avtodomarjev,
- izvedli smo strokovno ekskurzijo za Regionalne turistične vodnike Slovenija in strokovno ekskurzijo za Zvezo turističnih vodnikov z državno licenco, ter promocijski izlet za občine in novinarje
- povezujemo in sodelujemo s sosednjimi destinacijami: Slovenske gorice, Ptuj, Prlekija, Maribor, Slovenska Bistrica, Rogatec
- imamo več kot 10 tematskih izletov, ki so se pošiljali na različne e mail naslove glede na povpraševanja in potencialnim skupinam
- v koronskem letu sem delala video potovanja,
- izvedli zelo široko kampanijo za turistične bone (snemanje videa, vključevanje v ključne skupine, ki so se ustvarile na raznih omrežjih)
- 2 x odprli vrata na turistična dvorišča za svetovni dan turizma 27. september
- leta 2019 se predstavili širši slovenski javnosti na turističnem sejmu Alpe Adria