PET.

Zaključna ekskurzija – Živalski vrt Ljubljana, 5. 6. 2017

Zjutraj smo se zbrali pred šolo Lovrenc, kjer je že čakal avtobus, da nas odpelje proti Ljubljani. Ko smo se namestili na avtobusu, nas je odpeljal na težko pričakovani izlet. Pot je bila kar dolga. Ko smo prispeli v živalski vrt, smo si šli ogledat prostore, kjer so kletke z živalmi. Gospa, ki tam dela, nam je dovolila pobožati pitona po imenu Rudi. Nato nam je pokazala še podgano in povedala veliko zanimivih stvari. Kasneje smo si sami ogledali ves živalski vrt, šli smo še v trgovino s spominki. Po ogledu smo se odpravili proti avtobusu. Odpeljali smo se do otroškega šolskega muzeja, kjer nam je gospod razkazal muzej. Znašli smo se v preteklosti, bilo je zelo zanimivo. Ko smo tam končali, smo se odpravili proti McDonald'su. Tam smo si naročili vsak svojo porcijo, saj smo bili že kar lačni. Ko smo se najedli in napili, smo se počasi odpravili proti avtobusu. Odpeljali smo se proti Kidričevemu, proti domu. Ko smo prispeli, so nas starši že čakali. In tako je minil naš končni izlet, bilo je lepo.

Larisa Stjepič, 4. c

Mentorica: Andreja Emeršič

V ponedeljek, 5. 6. 2017, nas je pobral avtobus in smo se odpeljali v Kidričevo. Tam smo pobrali Kidričane. Skupaj smo se odpeljali v Ljubljano. Tam smo si najprej ogledali živalski vrt. Nekje v živalskem vrtu smo se ustavili in pojedli malico. Ko smo pojedli, je prišla gospa vodička in nam pokazala različne živali. Videli smo noja, pava, surikate, zebre in geparda. Ko smo končali, smo šli v učilnico, kjer nam je gospa vodička pokazala kačo pitona in podgano. Živali smo si lahko ogledali še sami z učiteljicami. Videli smo sove, papige, žirafo, slone in medvede. Gospod nam je pokazal tudi trike s tjulnji. Po ogledu smo se lahko petnajst minut igrali na igralih. Na koncu smo si v trgovinici kupili majhne spominke. Šli smo tudi v Slovenski šolski muzej, kjer smo imeli učno uro lepopisa. Učiteljica je bila zelo stroga in je imela šibo. Oblečeni smo bili v stara oblačila in vsi smo morali pisati z desno roko. Ko se je stara učna ura lepopisa končala, nam je gospod pokazal še muzej stare šole. Po ogledu smo se sprehodili po mestu in šli v McDonald's, kjer smo si lahko naročili hrano. Imeli smo eno uro časa, da smo se lahko najedli. Potem smo šli na avtobusno postajo in tam nas je pobral avtobus. Ko smo prispeli v šolo, so nas že čakali starši. Na izletu sem se zelo zabavala in spoznala veliko novih in zanimivih stvari.

Valentina Turk, 4. c

Mentorica: Andreja Emeršič

V ponedeljek, 5. 6. 2017, smo imeli zaključno ekskurzijo. Zjutraj smo vstopili v avtobus. Z avtobusom smo se odpeljali v Kidričevo po 4. a razred in skupaj smo se odpeljali v ljubljanski živalski vrt. Tam smo se usedli in pojedli, kar smo imeli. Potem smo videli konje, v hiši miške, divje pujse, koze in krave. Nato smo z vodičko videli noje, surikate, pave, zebre, jelene, geparde in morska leva. Odšli smo v hiško, kjer smo videli kačo in še podgano. Ob 11. uri smo videli morskega leva, ki izvaja različne trike. Ogledali smo si še kozoroge, papige, volkove, medvede, želve, opice, sove, slona, kenguruja in žirafo. Odšli smo v terarij. Na koncu smo bili še na igralih. V trgovini smo si kupili polno različnih stvari. Jaz sem si kupil kačo klopotačo. Potem smo se odpeljali v Slovenski šolski muzej. Tam smo se vrnili v 5. rožnik 1930. Dva sta bila na osličku, jaz pa sem klečal na koruzi, ampak samo pol minute. Več mi ni bilo treba, ker je gospodična učiteljica odšla iz razreda. Potem smo si ogledali še razstavo. Imeli smo nekaj težav z razbitim stranskim steklom. Odšli smo v drugi prostor. Tam smo reševali učne liste, in ker jih nismo rešili do konca, je učiteljica rekla, da jih bomo v šoli. Pot smo nadaljevali proti McDonald'su, kjer smo si naročili, kar smo hoteli. Na avtobusu smo morali poklicati starše, da bomo prišli domov pozneje. Na izletu sem se imel lepo. Najboljša mi je bila kača. Upam, da še kdaj gremo.

Tadej Čuš, 4. c

Mentorica: Andreja Emeršič

Zjutraj sem prišel v šolo in stopil na avtobus. Peljali smo se okoli ene ure in pol. Na avtobusu smo igrali igrice. Ko smo prispeli v Ljubljano, smo se odpeljali do živalskega vrta. Z vodičko smo si ogledali živalski vrt. Videli smo opice, morskega leva, slona, medvede, volkove, geparde, tigre, surikate, zebre, pujse, koze, jelene, kače in papige. Potem smo imeli malico. Zraven je bila tudi hišica s starimi sobami. Z vodičko smo odšli do hišice, hoteli smo si ogledati kače. Lahko smo jo imeli okrog vratu, ampak vodička nam je postavila eno vprašanje. Katera kača je to? Nobeden ni vedel. Vodička nam je povedala, da je to piton. Najprej smo ga lahko pobožali, nato pa ga imeli okrog vratu, ampak samo tisti, ki smo to hoteli. Vsi smo si upali razen mojega sošolca Marcela. Nato smo lahko imeli na rami podgano. Vsi smo si jo upali imeti na rami. Pogovarjali smo se še o želvah. Nato je bilo konec ogleda kač in odšli smo v trgovino kupit spominke.

Z avtobusom smo se napotili do Slovenskega šolskega muzeja. Tam smo se vrnili v 5. rožnik 1930. Ogledali smo si, kako je bilo nekoč v šoli. Oblekli smo si stara oblačila in odšli v staro učilnico. Zazvonil je zvonec, gospodična učiteljica je vstopila v razred in vsi smo morali vstati in reči: Dober dan, gospodična učiteljica. Učiteljica je vprašala, če je v razredu kakšen levičar. Roko je dvignila samo ena in to je bila moja sošolka Lea. Učiteljica ji je rekla, da danes še lahko piše z levo roko, juri pa bo morala z desno. Fantje so sedeli na desni strani učilnice, punce pa na levi. Morali smo napisati eno vrstico vsake črke. Bilo je konec pouka in vsi smo vstali in rekli: Nasvidenje, gospodična učiteljica. Ogledali smo si še stare liste. Nato smo peš odšli do McDonald'sa. Tam smo si naročili tisto, kar bomo jedli. Odšli smo do avtobusa in se odpeljali domov. Tam so nas že čakali starši, ki so nas odpeljali domov.

Blaž Pišek, 4. c

Mentorica: Andreja Emeršič

V ponedeljek, 5. 6. 2017, smo šli v živalski vrt. Tam smo si z vodičko ogledali noja, pava, morska leva, podgano in kačo z imenom Rudi. Po ogledu živalskega vrta smo šli v Slovenski šolski muzej. Tam smo se oblekli v starinske uniforme. Nato smo odšli v razred. V šoli nekoč nisi smel pisati z levo roko. Če si naredil kaj narobe, si šel klečat na koruzo ali sedet na osla. Ko je bilo konec pouka, smo si ogledali stare stvari. Med ogledom je ena punca iz Kidričevega razbila stransko steklo. Po ogledu smo odšli v McDonald's. Tam smo imeli pol ure časa. Nato smo odšli na avtobus in se odpeljali proti domu. Z avtobusa so najprej stopili Kidričani in nazadnje še mi. Vrnili smo ob 18.10. Pred šolo so nas čakali starši. Imeli smo se lepo.