Po zajtrku smo prisluhnili zanimivemu predavanju kulturne antropologinje ge. Maje Lamberger Khatib, ki je od svojih prednikov prevzela kmetijo in jo danes vodi po ekoloških načelih. Da so vsa dela na kmetiji opravljena z veliko mero skrbnosti in odgovornosti, pričajo tudi nagrajeni produkti.
Po predavanju smo se zbrali v matičnih učilnicah, kjer smo se pogovarjali o prehranjevalnih navadah, pomenu zajtrka in gibanja ter posledicah neprimernih prehranjevalnih navad. Ponovili smo bonton v šolski jedilnici in rešili ankete glede (ne)zadovoljstva s šolsko prehrano.
Sledila je malica, nato pa minute za zdravje. Nekateri so odšli na sprehod ali pa izvajali gibalne in dihalne vaje v učilnici ter na prostem.
Nato smo nadaljevali z delom v učilnicah. Učenci so razmišljali, kaj lahko storijo, da bo manj zavržene hrane, manj odpadne embalaže, spregovorili pa so tudi o posledicah podnebnih sprememb. Izbirali so lahko med različnimi temami in naredili plakate. Šestošolci so imeli zanimivo nalogo, in sicer so morali pripraviti malico/manjše obroke iz ostankov testenin. Učenci od 1. do 5. razreda so v učilnici pripravili primer svečanega pogrinjka za praznično mizo – prelagali so prtičke, sestavili namizni aranžma iz različnih materialov, pravilno postavili pribor, izdelali lastne prtičke, risali pogrinjke … Vsak oddelek je napisal tudi predlog tedenskega šolskega jedilnika.
Na koncu smo vse izdelke razstavili v šolski avli, prav tako pa smo pripravili še razstavo kuharskih knjig.
Jasna Medved