OŠ KIDRIČEVO – OBISKALI SMO LONDON

OBISKALI SMO LONDON

V četrtek, 9. 10. 2014, smo se učenci 8. in 9. razreda ob 4.15 zbrali na avtobusni postaji pred šolo. Tukaj nas je pričakal avtobus, ki nas je ob 4.30 odpeljal na letališče Marco Polo v Benetke. Predviden let smo imeli ob 12.15, vendar je letalo družbe Easy Jet vzletelo komaj ob 12.50. Kljub temu da je bilo nekatere zelo strah leta, je le-ta minil brez večjih težav. Po 1 uri in 40 minut smo srečno pristali na londonskem letališču Gatwick, kjer nas je pričakal avtobus, ki nas je odpeljal do hotela Ibiz, v katerem smo preživeli naslednje tri dni. Odložili smo prtljago, nato pa smo se z avtobusom odpeljali na panoramski ogled mesta. Ob 19.30 (po londonskem času) nas je avtobus odložil pred opero, kamor smo si šli ogledat muzikal Fantom iz opere. Bil je čudovit in še posebno čaroben, saj smo ujeli 28. obletnico prvič predvajanega tega muzikala. Po končanem muzikalu smo se odpravili še na nočni ogled mesta, nato pa proti hotelu. Polni novih vtisov smo zaspali komaj naslednji dan.

Zbudili smo se že ob 6.30, pozajtrkovali in se s podzemno železnico odpravili v muzej voščenih lutk Madame Tussauds, kjer smo ostali nekaj ur. Po končanem ogledu nas je pot popeljala do reke Temze, kjer smo se vkrcali na ladjico, s katero smo odpluli do londonskega Towerja. Od tam smo se peš podali do Narodne galerije, kjer smo si ogledali zbirke slik. Že izmučeni smo se odpravili do Buchingamske palače ter nato še na Oxford Street, kjer smo imeli tri ure prostega časa za nakupe in hrano. Ob koncu dneva smo se odpeljali še do Piccadilly Circusa, kjer smo si ogledali nekaj znamenitosti, nato pa do hotela, kjer smo po skoraj 30 km hoje utrujeni zaspali.

Naslednje jutro smo imeli malo več časa za počitek, saj smo se z avtobusom proti Covent Gardnu odpravili komaj ob 10.00. Ogledali smo si tržnico, nato pa se preko znamenitega mostu Tower Bridge odpravili še do Znanstvenega muzeja, kjer smo imeli nekaj časa za ogled muzeja. Po končanem ogledu smo se z avtobusom peljali še mimo palače princa Williama in vojvodinje Kate vse do letališča Gatwick. Ob 18.15 smo z letalom odleteli proti Benetkam, od koder pa smo se z avtobusom odpeljali v Kidričevo, kamor smo polni čudovitih vtisov prispeli ob 2.00.