NED.

Noč pravljic

V četrtek, 22. 10. 2015, sem v šolo prišel s spalno vrečo, podlago za telovadbo in polno potovalko. Pouk je minil zelo hitro, saj sem komaj čakal, da se bomo popoldan zabavali. Pri dopolnilnem pouku so trije učenci pomagali rezati kostanje. Po zadnji uri smo odšli v avlo, kjer smo dobili nadaljnja navodila. Učiteljica nam je povedala, da bo naš popoldan potekal v srednjeveškem stilu. Razložila nam je, kaj bomo počeli, in nato na tla položila razrezane koščke slike. Vsak je na hrbtni strani koščka poiskal svoje ime ter ga sestavil v sliko s člani skupine. Ker smo mi prvi sestavili sliko in se poimenovali, smo dobili pet točk. Poimenovali smo se Vitezi preteklosti. Druga skupina se je poimenovala Uničevalci, tretja Zmaji, četrta Vitezi celjski in peta Katapulti. Nato smo iz črk, ki so bile zraven imen, sestavili besedo. Dobili smo besedo stopnišče. Spet smo dobili pet točk. Odšli smo iskat pet ugank pri vhodnem stopnišču. Uspešno smo jih našli in rešili ter dobili nekaj točk. Počakali smo še ostale skupine in šli pred šolo peč klobase in kostanje. Ko smo se najedli, smo se dogovorili, kdo bo kralj, kraljica, vitez, princ, princesa in plemič. Sledilo je tekmovanje v streljanju s fračo. Na tekmovanje smo poslali princa in viteza. Bili smo uspešni. Na koncu je učiteljica zabeležila točke. Bili smo v vodstvu. Preizkusili smo se v zabijanju žebljev. Vsak član je udaril enkrat in bili smo kar dobri. Po zapisu točk smo še vedno vodili. Na koncu smo metali podkve na drog, igra se ni upoštevala pri končnem rezultatu. Postalo je hladno in odšli smo v šolo. Tam smo se naučili ples, ki ga je vsaka skupina odplesala in osvojila točke. Kasneje smo prebrali pravljico (vsaka skupina posebej). Ko smo jo prebrali, smo oddali zgodbice in si pred večerjo izdelali ščite in krone. Na ščitih smo imeli podobne grbe. Sledila je večerja, po kateri smo imeli kviz iz zgodbe, ki smo jo prebrali. Naša skupina je zmagala in dobila čokolado. Nato nas je obiskal gospod župan in z nami zaplesal ples, ki smo se ga naučili. Petošolci smo odšli v razred in si ogledali film, po njem pa zaspali. Naslednji dan smo se zbudili, preoblekli, pospravili ležišča ter se pred zajtrkom igrali družabne igre, ki smo jih prinesli. Po zajtrku smo si v nahrbtnike dali malico ter se z avtobusom odpeljali proti šoli Videm. Od tam smo šli peš in tako prehodili dolgo pot, ki nas je vodila do šole v Podlehniku, kjer nas je že pričakal avtobus in nas odpeljal nazaj v Lovrenc. Tam smo imeli kosilo in odšli domov.

Andrej Časek Hojnik, 5. c

Lovrenc na Dr. polju

Mentorica: Andreja Emeršič

V četrtek, 22. 10. 2015, smo v šolo prišli s kovčki, potovalnimi torbami, podlagami za spanje … Nekateri so si prinesli celo vzmetnice. Najprej je pouk potekal po ustaljenem urniku. Cel dan smo bili razdeljeni v skupine. Ob 15. uri smo odšli pred šolo. Tam smo imeli srednjeveške igre, od zabijanja žebljev, metanja podkev, streljanja s fračo … Seveda niso manjkale slastne pečene klobase, ki smo si jih sami pekli na ognju. Okrepčali smo se s pečenimi kostanji. Ko se je začelo temniti, smo se vrnili v šolo. Prebrali smo zgodbico. Imeli smo večerjo. Po njej smo se naučili srednjeveški ples pod vodstvom ge. učiteljice Tamare Mlakar. Obiskal nas je g. župan Anton Leskovar, ki je z nami tudi zaplesal. Potem smo odšli v razrede in se malo poigrali. Ogledali smo si film, a ne v celoti, saj nas je premagal spanec. Noč je potekala mirno. Prebudili smo se ob 7. uri. Okrepčali smo se z zajtrkom. Vzeli smo malico in odšli na pohod. Avtobus nas je odložil pred OŠ Videm. Naša pot je potekala čez bregove, travnike, vinograde in gozd. Med potjo smo srečali nekaj živali. Videli smo pravljično obarvana drevesa. Nekateri so se popekli s koprivo. Med kratkim postankom smo se posladkali, pojedli malico, se družili in zabavali. Tudi smeha ni manjkalo, ker smo se smejali na vsakem koraku. Ko smo prišli do OŠ Podlehnik, smo odšli na avtobus, ki nas je že čakal. Odpeljali smo se nazaj v šolo, pojedli kosilo in odšli domov. To je bilo čudovito.