Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Kidričevo
JUTRI
1°C
-1°C
PON.
2°C
-3°C
Oceni objavo

Ustvarjeno z mislijo na ljudi in planet: predstavljamo EKSCHN

Včasih se velike zgodbe rodijo iz drobnih idej – iz iskrene želje po ustvarjanju, iz potrebe po nečem drugačnem ali pa preprosto iz radovednosti. Pot do te blagovne znamke se je začela prav tako – z vizijo, da ustvarijo oblačila, ki niso le estetska in kakovostna, temveč nosijo tudi zgodbo, vrednote in spoštovanje do ljudi in okolja. V tem članku želim z vami deliti, kako je nastala znamka Ekschn, kakšni so bili začetki, izzivi in vrednote, ki so danes vtkane v vsak šiv in vsak kos, ki pride v vaše roke. Ustanovitelj in lastnik blagovne znamke Tibor Knaus nas je popeljal skozi začetke in vizijo za njihovim delovanjem.

Od kod je prišla ideja za nekaj takšnega ?

Že od nekdaj sem želel, da bi ustvaril nekaj svojega – nekaj, kar bi presegalo klasične okvire in pustilo opazno sled. Vizija je bila ustvariti blagovno znamko, ki bo nosila pomen, sporočilo in odgovornost. Želel sem ustvariti nekaj, kar bo drugačno – znamko, ki ne bo le del modne industrije, ampak bo prispevala k boljšemu svetu. In tako se je oblikovala ideja o oblačilih, ki bodo odražala vrednote, spoštovanje do okolja in ljudi ter ponujala alternativo hitri modi. Ta želja je bila srce in izhodišče za vse, kar je sledilo.

Od kod ime Ekschn?

Po dolgih premislekih smo blagovno znamko poimenovali EKSCHN – izgovorjeno action. Gre za preprosto, a močno besedo, ki ponazarja tisto, kar mi največ pomeni: akcijo. Ne le idejo, ne le vizijo, ampak dejansko delovanje, ki vodi v spremembe. Ime simbolizira začetek nove zgodbe, v kateri igrajo glavno vlogo solidarnost, skupnost in ekološka ozaveščenost.

Zakaj je ta znamka drugačna od ostalih? Kaj ima, kar druge nimajo?

Ker želimo, da znamka aktivno prispeva k spremembam v družbi, smo se povezali z organizacijami, ki s svojim delom spreminjajo življenja. Del vsakega nakupa – 20 % je namenjen donacijam, enakovredno razdeljenim med štiri izbrane dobrodelne partnerje: Lunino vilo, Petko za nasmeh, Društvo Polžek in Anino zvezdico. Njihova pomoč sega od psihosocialne podpore in skrbi za socialno ogrožene do dela z otroki s posebnimi potrebami in družinami v stiski. Poseben poudarek dajemo tudi platformi Truhoma, ki omogoča 100 % transparentne donacije – vsak cent je sledljiv od začetka do končnega prejemnika, kar zagotavlja zaupanje in resničen učinek.

Kako pomagamo z nakupom?

20 % vsakega nakupa namenimo v dobrodelne namene – natančneje, 5 % vsakemu izmed štirih partnerjev.

Kaj nas prepriča, da pride denar res v prave roke?

To ni običajna donacija – ključna razlika je v razvoju transparentnosti. S pomočjo platforme Stripe-Connect zagotovimo, da pride vsak cent do naših partnerjev takoj, ko se izvrši plačilo. Ta neposredna povezava med nakupom in dobrodelnostjo daje mojemu delu globlji smisel – vsak izdelek ne pomeni le izraza stila, ampak je tudi konkretno dejanje sočutja in solidarnosti. Prav tako pa smo se s partnerji zavezali, da bomo v prihodnosti še razvili naš poslovni model in nadgradili našo transparentnost z inovativno blockchain tehnologijo, ki bo omogočala sledenje vsakemu evru. Ker vsak evro šteje.

Kaj si želite za svojo znamko v prihodnosti ?

Želimo, da se EKSCHN razvije v platformo, ki bo povezovala ljudi, ki verjamejo v moč majhnih dejanj. Zavedamo se, da je današnji svet vse prej kot enostaven za razumeti, je kaotičen, hiter, marsikdaj pa tudi krut in neizprosen. Zaradi tega se nadejamo, da bo naša znamka z etičnim in iskrenim delovanjem do vseh, ki so v njo vpleteni, postala znamka, s katero se asociirajo vrednote, kot so solidarnost, ljubezen in medsebojna skrb. Zato vsak kupec ni le kupec – je soudeleženec, podpornik sprememb, sooblikovalec prihodnosti. V prihodnosti si želimo še tesnejšega sodelovanja z dobrodelnimi organizacijami, širitev kolekcij, ki bodo ostale zveste etičnim in okoljskim standardom ter več dogodkov in pobud, ki bodo povezovale ljudi z idejo skupnega dobrega.

Še imaš morda kakšno sporočilo za naše bralce?

Vsaka znamka ima svojo zgodbo, a verjamem, da prava vrednost nastane takrat, ko se zgodba ne konča pri meni, temveč se širi z vsakim, ki jo prepozna in jo živi naprej. Hvala, ker verjamete, da lahko moda pomeni več kot zgolj videz – da je lahko tudi dejanje.
Vabimo vas, da postanete del zgodbe Ekschn. Naj bo vsak kos, ki ga oblečete, opomnik, da je mogoče delovati drugače – s srcem, s spoštovanjem in z vizijo boljšega sveta. Ker vsak korak šteje. Vsaka akcija šteje. Ekschn.

Vir : P.K.

Oglejte si tudi