Logo MojaObčina.si

Kanal ob Soči

JUTRI
10°C
-3°C
SRE.
6°C
-3°C
2426

LevelUP delavnica: Odnosi z javnostmi za mala podjetja

LevelUP delavnica: Odnosi z javnostmi za mala podjetja (45,00 €)

Se vam tresejo kolena, ko vas pokličejo novinarji? Ali znate prepričljivo nagovoriti novinarja, da si bo zgodbo o vašem podjetju želel povedati širši javnosti? Ga znate nagovoriti tako, da bo zgodbo prenesel na način, kot bi si sami želeli? Ali sploh veste, kateri mediji in novinarji so najbolj primerni za vaše podjetje?

Odnosi z javnostmi spadajo med najpomembnejše funkcije v vsakem podjetju. Pri tem ne gre vedno za odnose z mediji in medijske objave, ki lahko znantno prispevajo k uspehu in ugledu vašega podjetja, temveč tudi druge oblike sodelovanja s ciljnimi skupinami, pri katerih lahko tudi pomanjkanje ustreznega komuniciranja sproži negativne posledice.

Vpliv dobrega komuniciranja z javnostmi lahko vidimo pri kampanjah množičnega financiranja. Dejstvo je, da je razlika med uspešno in neuspešno Kickstarter kampanjo ravno v dobrem, oziroma slabem PR-ju (public relations). Novinarji imajo pomembno vlogo pri širjenju informacij med strankami podjetja, zato lahko dobri odnosi z javnostmi znatno prispevajo tudi k povečani prodaji.

Prijavite se na LevelUP delavnico z naslovom ''Odnosi z javnostmi za mala podjetja''. Delavnica bo potekala 25.4.2016 od 16.30 do 20.30 v Primorskem tehnološkem parku.

Delavnica je namenjena vsem, ki se v podjetju, javni organizaciji ali društvu ukvarjate s PR-jem. Ne glede na velikost podjetja, organiziranost ali namen je pomembno, da razumete, kako poteka izmenjava informacij med vami in vašimi deležniki.

PROGRAM: ODNOSI Z JAVNOSTMI ZA MALA PODJETJA

Prvi del:
•    Kaj so odnosi z javnostmi in katere vse javnosti poznamo?
•    Zakaj potrebujem odnose z javnostmi?
•    Kako se lotiti odnosov z javnostmi -­‐ dilema: in-­‐house vs. outsourcing
•    Kako lahko odnosi z javnostmi pomagajo pri uspehu mojega podjetja?
•    Kako in kdaj načrtovati odnose z javnostmi?
•    6 kanalov odnosov z javnostmi
•    Kako ugotoviti, kateri mediji so  relevantni za moje podjetje?
•    Kako ugotoviti, katerega novinarja znotraj posameznega medija naj kontaktiram? Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)?
•    Kako priti do (pomembnih) objav v medijih -­‐ kaj novinarji iščejo?
•    Kako napisati dobro sporočilo za javnost?
•    Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?

Drugi del:
•    Delo na praktičnih primerih udeležencev. V drugem delu delavnice bodo predstavljeni osnovni elementi dobrega sporočila za javnost, udeleženci pa bodo sami napisali primer sporočila za javnost za svoje podjetje oziroma izdelek.

Cena:
EARLY BIRDS (od 8.4.2016 do 18.4.2016) 45,00 € namesto 90,00 € (-50%)
NEXT STEP (od 19.4.2016 do 22.4.2016) 67,50 € namesto 90,00 € (-25%)
FULL PRICE (od 23.4.2016 do 25.4.2016) 90,00 €

Vstopnice lahko naročite
TUKAJ.

Vsi pred/inkubiranci Primorskega tehnološkega parka in najemniki Bridge85 coworking prostora so deležni dodatnega 10% popusta.

Kako postati inkubiranec Primorskega tehnološkega parka?

Delavnico bo vodila Majda Dodevska iz startup podjetja Scoutee, ki ima za seboj uspešno Kickstarter kampanjo, po kateri uspešno nadaljujejo z zbiranjem prednaročil na platformi Indiegogo. Majda je samostojno vodila odnose z javnostmi v času kampanje in po njej, o Scouteeju so poročali pomembni mednarodni mediji, kot so CBS Sports, Discovery Channel, C|Net, Engadget, Gizmodo in mnogi drugi. Pred tem pa Majda več let delala kot novinarka in urednica pri največji slovenski časopisni hiši Delo, kjer se je kasneje posvetila marketingu in odnosom z javnostmi. Preden je stopila na samostojno podjetniško pot, pa je vodila marketing in odnose z javnostmi pri Elektru Ljubljana.

 

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!