Izšlo je novo promocijsko gradivo celotne turistične ponudbe občine Ivančna Gorica, v okviru projekta RAST in aktivnosti Promocija in obveščanje javnosti.
Novo promocijsko gradivo vključuje zgibanko Prijetno domači okusi (ang. Comfortable and homelike flavours), ki prikazuje kulinarično ponudbo občine Ivančna Gorica v slovenskem in angleškem jeziku. Na eni strani zgibanke je prikazana celotna gostinska ponudba z naslovom ponudnika, kontaktno številko, odpiralnim časom in posamezno tipično ponudbo. Na drugi najdete preostalo lokalno ponudbo območja, ki vključuje lokalne kmetije in ostale lokalne ponudnike domačih produktov. Zgibanko je oblikovala Mojca Seliškar, uvodni nagovor je sestavila Dragica Šteh.
V okviru projekta RAST so nastali 4 novi promocijski roll-upi, ki so med seboj povezani, lahko pa so postavljeni tudi ločeno. Prikazujejo poglavitne turistične točke destinacije Prijetno domače in nagovarjajo obiskovalca, da nas obišče. Na Zavodu Prijetno domače so bogatejši tudi za dve zastavici, katere bodo uporabljali v promocijske namene.
»Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«.
www.eu-skladi.si
Katja Klemenčič,
Zavod Prijetno domače
Zavod Prijetno domače




