Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Ivančna Gorica
DANES
4°C
3°C
JUTRI
5°C
4°C
Oceni objavo

Digitalni marketing naj bo vaša konkurenčna prednost, ne nujno zlo

Vas je groza selitve marketinga v digitalni svet? Nikar. To je vaša velika priložnost, da širnemu svetu pokažete, kaj delate/prodajate, je na zadnji delavnice Trženjske akademije povedal komunikacijski strateg, predavatelj in mentor Franc Fritz Murgelj

Zapomnite si le eno – tudi v svetu digitalnega marketinga je ključnega pomena kakovostna vsebina. Vaša naloga pa je, da jo ustrezno prilagodite ciljnim kanalom in občinstvom. Je pa res, da je digitalni svet iz dneva v dan večji. Če se na področje digitalnega marketinga šele podajate, začnite z osnovami, stran po stran, platformo po platformo. Izbira je namreč velika, saj na področje digitalnega marketinga sodijo:
  • spletne strani, pristajalne strani (blogi, vodiči, akcijski gumbi)
  • družabna omrežja
  • e-poštni marketing in marketinška avtomatizacija
  • roboti (predvsem klepetalni roboti)
  • video dveri (Youtube, Vimeo ...)
  • spletni prenosi dogodkov v živo
  • spletno oglaševanje (Google, Facebook ...)
Postavite si cilj, osredotočite se na posamezno občinstvo»Čeprav je teoretično mogoče, pa ne prodajajte kar vsem v digitalni galaksiji naenkrat. Pri oblikovanju prodajnih vsebin imejte v mislih tipičnega predstavnika identificirane skupine, t. i. persono, ki pooseblja potencialne stranke in se z njo pogovarjajte v njenem jeziku. Vsaka skupina ima namreč drugačno tipko "kupim". Vsaka oseba se tudi trenutno ne nahaja v nakupnem procesu. Je pa dobro, da ve za nas. Z digitalnim marketingom boste vzdrževali njeno pozornost do trenutka, ko postane potencialni kupec,« je na praktični delavnici o digitalnem marketingu razlagal.

Če želite ustvariti prepričljiva besedila za vaše e-poštna sporočila in družabna omrežja, morate najprej odgovoriti na 4 »magična vprašanja«, ki se glasijo takole:
  • Zakaj ravno zdaj?
  • Komu je mar?
  • Zakaj mu je mar?
  • Kako lahko dokažete/podprete svoje izjave?

Magična moč prepričevanjaDigitalni marketing le še poveča vašo moč prepričevanja potencialnih kupcev, saj enako ali podobno sporočilo prejmejo z več strani in si ga lažje zapomnijo. Prepričevanje je v resnici trenutek, tik preden človeku predate svoje oglaševalsko sporočilo. Če kot oglaševalec lahko ustvarite v (potencialni) stranki določeno miselno naravnanost (ki deluje v prid značilnosti izdelka, ki ga poskušate prodati), še preden se ta poglobi v vaša prodajna sporočila, imate ves nadzor nad njenim nakupnim obnašanjem.

Oglejte si tudi