Na Konferenci o digitalnih trendih je nova spletna stran Zavetišča Ljubljana v izvedbi agencije CNJ z dobro UX zasnovo, modernim in všečnim designom ter z uporabo zadnjih tehnologij in z nekaj inovativnimi funkcijami pometla s konkurenco in prejela eno izmed 11. Zlatih nagrad Diggit, in sicer v kategoriji Javni sektor za najboljše spletno mesto. Stran je posebna predvsem zaradi posebnih funkcij kot je plavajoči vtičnik za hitro in enostavno doniranje, ponuja možnost organizacije lastne donacijske kampanje za zbiranje sredstev, uporabnik lahko živali za posvojitev pregleduje v obliki “Tinderja” za živali in posvojitelje ali si pomaga s funkcijo “Pusti se presenetiti”.
Več o njej si lahko preberete na: https://www.zavetisce-ljubljana.si/novice-in-obvestila/zlata-nagrada-diggit-za-naso-spletno-stran
Spletna stran je plod odličnega sodelovanja kolektiva Zavetišča, ki je posredoval celostne izkušnje uporabnikov, dela na terenu ter sodelovanja z občinami, urednice Fb strani Zavetišča, oddelka za marketing in digitalizacijo ZOO Ljubljana ter izjemno dobrega sodelovanja z agencijo CNJ.
Najbolj od vsega pa smo veseli, da so z novo spletno stranjo zadovoljni predvsem uporabniki in da smo pot zapuščenčkov in najdenčkov do skrbnikov s tem še poenostavili in skrajšali. Seveda pa s tem nikakor nismo še rekli zadnje besede .
Hvaležni smo vsem, ki so k temu prispevali in vsem, ki nas podpirate na najrazličnejše načine.
Zavetišče Ljubljana





