Logo MojaObčina.si
JUTRI
18°C
8°C
SOB.
25°C
7°C
Oceni objavo

Po levem tiru predvidoma septembra

Potem ko je po desnem železniškem tiru med Logatcem in Borovnico že junija stekel promet z električno vleko, zdaj dela potekajo na levem tiru. Celoten odsek bo elektrificiran predvidoma septembra, nato pa bodo proti Primorski znova vozili potniški vlaki, so za STA povedali na Slovenskih železnicah.

Na odseku med Logatcem in Borovnico je po desnem tiru v smeri proti Ljubljani železniški promet z električno vleko stekel 18. junija, od takrat pa dela potekajo na levem tiru.

"Po elektrifikaciji obeh tirov in drugih omenjenih delih moramo na določenih odsekih vozno omrežje še dokončno sanirati, pri čemer načrtujemo, da bodo vsa dela končana v jesenskih mesecih," so navedli na železnicah.

Ko bo elektrificiran še drugi železniški tir, bodo proti Primorski oz. iz Primorske proti Ljubljani znova vozili tudi potniški vlaki. Po tej progi sicer že vozijo sezonski vlaki, ostale vlake pa Slovenske železnice na odsekih, kjer poteka sanacija, nadomeščajo z avtobusi.

Tako med Mariborom in Koprom od 25. junija do 30. avgusta vozi kopalni vlak, ki ima povezavo tudi do Pulja. Dva para direktnih vlakov pa vozita tudi med Ljubljano in Reko.

Zaradi posledic žledoloma in s tem povezanih omejitev pri odvijanju železniškega prometa nastajajo dodatni stroški, poudarjajo na železnicah. V tovornem prometu je vsak mesec samo zaradi vožnje dizelskih lokomotiv za približno milijon evrov dodatnih stroškov, dodatno finančno breme so tudi nadomestni avtobusni prevozi.

Kljub temu, da potniški vlaki na tem odseku ne vozijo, pa ostajajo stroški vzdrževanja potniških vlakov na približno enaki ravni. Samo družbi SŽ-Tovorni promet in SŽ-Potniški promet sta imeli zaradi žledu skupaj lani več kot 24 milijonov evrov dodatnih stroškov, so za STA še povedali na Slovenskih železnicah.

Oglejte si tudi