V torek, 20. junija, je vročinski val zajel tudi Borovnico. Kljub s pomočjo klimatske naprave prijetno ohlajeni dvorani nad vrtcem pa je bilo v njej med 18.00 in 20.00 precej vroče. Vzrok temu so bile vroče, občasno tudi polemične razprave o viziji glede prometa in mobilnosti v občini. Devet prisotnih občanov je med seboj in z višjim svetovalcem za razvoj in razvojne projekte Občine Borovnica Andrejem Klemencem ob pomoči moderatork vneto razpravljalo o tem, ali se je občina z ustreznim pristopom in metodami lotila oblikovanja celostne prometne strategije, predvsem pa, kakšni naj bi bili prometna infrastruktura, režimi in kultura ter potovalne navade v občini, da bi bil promet bolj udoben, hiter in tekoč med vsemi naselji v občini, v Borovnici ter seveda tudi med Borovnico, Vrhniko in Ljubljano. Ob tem naj bi se bistveno povečala tudi varnost ter zmanjšali hrup in ostali negativni vplivi na okolje, prebivalci in obiskovalci pa bi imeli na voljo širši izbor možnosti in bi se v večji meri odločali za pešačenje in kolesarjenje, uporabo klasičnih in inovativnih oblik javnega prevoza, kombiniranje različnih prevoznih načinov na svojih vsakdanjih poteh ter uporabo manj hrupnih vozil z majhnimi ali ničelnimi izpusti onesnaževal zraka in toplogrednih plinov. Največjo težo so udeleženci dali problematiki železniškega prometa, ki se bo po izgradnji drugega tira predvidoma podvojil, kar lahko izredno poveča obremenitve s hrupom v občini. Sledila sta izboljšanje varnosti v prometu in posodobitev cestnega omrežja. Precejšnjo težo sta dobila tudi razvoj kolesarstva, tudi kot priložnost za razvoj turizma v občini, in inovativnega javnega prometa.
Andrej Klemenc



