Slovenska turistična organizacija (STO) je v začetku marca v Berlinu v okviru vodilne svetovne turistične borze prejela nagrado World Legacy Award, ki jo podeljuje National Geographic, STO je nagrado osvojila v kategoriji trajnostnega upravljanja destinacije.
Nagrade World Legacy Awards prejmejo podjetja, organizacije ali destinacije, ki spodbujajo pozitivno transformacijo turistične panoge ter izkazujejo voditeljsko in vizionarsko vlogo na področju najboljših praks trajnostnega turizma. Ocenjevanje Slovenije kot kandidatke je potekalo lani tudi v Bohinju, ki ga je STO izbrala kot eno od lokacij ogleda. Ocenjevalko je po besedah direktorja Turizma Bohinj zanimalo upravljanje destinacije, prizadevanja za trajnostni razvoj Turizma, umirjanja prometa in razvoj znamke Bohinjsko.
Nagrade podeljujejo v petih kategorijah
National Geographic jih podeljuje v petih kategorijah: spreminjanje Zemlje (Earth Changers), čut za destinacijo (Sense of Place), ohranjanje narave (Conserving the Natural World), vključevanja skupnosti (Engaging Communities) in upravljanje destinacij (Destination Leadership).
STO je slavil zmago v slednji kategoriji, v kateri ocenjevanje temelji na trajnostnih praksah, do okolja prijaznih pobudah ter zaščiti naravnega okolja in kulturne dediščine. Ob podelitvi nagrade so v National Geographicu med drugim Slovenijo izpostavili kot eno najbolj trajnostnih držav na svetu. Finalista v kategoriji upravljanja destinacij sta bila še kenijski Segera Retreat in ameriški Riverwind Foundation iz Jackson Hola.