Logo MojaObčina.si

Bohinj

JUTRI
15°C
-8°C
PON.
16°C
-5°C
1156

"Inovativno urejanje varnejših poti v šolo«

Pri nas se sprašujemo, kakšna moda je to »I4.0«? V Nemčiji večina že kot pravijo »živi« novo industrijsko revolucijo. Kaj se skriva za tem?

Svet se nahaja, ne na začetku, ampak že globoko v obdobju 4. industrijske revolucije. Predvsem v obdobju digitalne transformacije. Digitalna transformacija nam bo način življenja, način dela in način poslovanja korenito spremenila. Prej bomo na vlaku digitalizacije, boljše bo za nas. Kdor bo zamudil vlak digitalizacije, bo lahko obstal samo še v muzeju, pa še tam bo moral prepričati generacijo Y, da je vreden ogleda

Digitalizacija spreminja vaša življenja. O tem ni več dvoma. Ne najdemo je le v poslu, temveč tudi v športu, zdravstvu, vladnih ustanovah in še marsikje. Vsi bi namreč radi svoja področja delovanja, kar najbolje obvladali, jih poenostavili in s tem učinkovitejše dosegali svoje cilje.

Da bo pot v šolo še bolj varna je bila s podporo Javne Agencije Republike Slovenije za varnost prometa pripravljena mobilna aplikacija Lilly&Val, preko katere lahko starši in otroci načrtujejo varno pot v šolo. Aplikacija ima funkcijo izobraževanja in z njo otrok spoznava varnejšo pot v šolo, prometne predpise, pravila in prometno kulturo. Cilj aplikacije je povečati in izboljšati transparentnost načrtov varnih poti v šolo ter na nove načine vključevati otroke v promet. Aplikacija Lilly&Val povezuje otroke, starše, šole, občino in lokalno okolje.

Preko elektronske kresničke, mobilnih aplikacij, pametne prometne signalizacije in pametnih vozil bodo zagotovili največjo možno varnost naših najmlajših udeležencev v prometu.

Slovenija se glede števila žrtev prometnih nesreč od leta 2001 do 2007 z repa najbolj nevarnih evropskih držav premaknila v varno sredino. Temu botruje vzpostavitev sistema državne uprave, zdravstva, sodstva, sociale in nevladnih organizacij, ki so skupaj začeli izvajati številne aktivnosti za večjo prometno varnost (urejanje varnejših poti v šolo, vzpostavitev boljše prometne infrastrukture, management prometne varnosti, vzgoja udeležencev cestnega prometa …).

Pozitiven premik pa ne sme povzročiti stagnacije. Vsi pristojni moramo strmeti k še večjem napredku. Pri tem naj bi sodelovali vsi, tako osnovne šole, ki oblikujejo načrte šolskih poti (v komunikaciji z učenci in starši), lokalne skupnosti, ki upravljajo s cestno infrastrukturo, ter lokalnih svetov za preventivo in vzgojo v cestnem prometu (v katerem sodelujejo tudi policija, občinsko redarstvo …) in so pristojni za presojo ogroženosti varnosti učenca.

Lokalne skupnosti in šole tako lahko pristopijo k izdelavi digitaliziranega načrta ne/varnih šolskih poti? Gre za vseslovenski projekt, ki povezuje otroke, starše, šole, občino in lokalno okolje.


Pridružite se Lilly in Valu na spletnih povezavah:


http://www.lillyval.com/sl/

https://www.facebook.com/lillyandval/?fref=ts"

Zapisal: Ferenc Godina

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!