Logo MojaObčina.si
DANES
8°C
4°C
JUTRI
9°C
5°C
Oceni objavo

Občinska uprava z julijem odpira sprejemno pisarno

 V okviru reorganizacije dela Občinske uprave Občine Bohinj bo z julijem v pritličju Občinske stavbe v dotedanji sprejemni pisarni redarske službe začela delovati sprejemna pisarna Občinske uprave Občine Bohinj. Po že znani praksi uradnih institucij v Sloveniji, boste tako imeli tudi na Občini Bohinj možnost, da osnovne stvari uredite v sprejemni pisarni. Tam bo mogoče urediti:

  • plačila takse, nakup oziroma podaljšanje parkirne kartice, plačilo položnic za komunalne storitve, plačila kazni redarske službe, oddaje prijav na razpise in drugih vlog za Občino Bohinj. Poleg tega boste tam prejeli tudi osnovne in druge informacije v zvezi z delom občine uprave.

Vzporedno z odprtjem sprejemne pisarne se bo Občinska uprava tudi strogo držala terminov uradnih ur. Župan in referenti Občinske uprave bodo za sprejem občank in občanov na voljo izključno v času uradnih ur, ko se boste najprej najavili v sprejemni pisarni, od koder boste dobili dostop do prostorov Občinske uprave. Izven termina uradnih ur bo dostop do upravnih prostorov onemogočen, dostopali bodo lahko le najavljeni in vnaprej dogovorjeni obiski.

Uradne ure:

Ponedeljek: od 08.00 do 11.00 ure

Sreda: od 08.00 do 11.00 ure in od 14.00 do 17.00 ure

Petek: od 08.00 do 11.00 ure

Čeprav je pri uradnih institucijah to uveljavljen red, bo to za Občino Bohinj nekaj novega. S spremembo si želimo po eni strani približati občankam in občanom in olajšati poslovanje z Občino, ki ga boste po novem v velikem delu lahko opravili že v sprejemni pisarni. Po drugi strani pa omogočiti nemoteno delo referentov na Občinski upravi in njihovo lažje prilagajanje urnika, tudi terenskega dela brez rednih motenj z nenapovedanimi obiski izven časa uradnih ur. V sprejemni pisarni boste lahko urejali zadeve v poslovnem času Občine Bohinj.

Oglejte si tudi