S prijavo na razpis smo se zavezali, da prednostno vključujemo tiste oblike oglaševanja, ki z doseganjem namena in ciljev oglaševanja hkrati zmanjšujejo ogljični odtis ter druge negativne okoljske in socialne vplive. Največji del sredstev za oglaševanje smo tako namenili digitalnemu oglaševanju.
Le-to je v največji meri potekalo na Google Ads in Facebook Ads. V poletnem in jesenskem času smo oglaševali na slovenskem, avstrijskem, italijanskem, madžarskem in francoskem trgu. Kampanje so bile splošne, o pohodništvu na Bledu, možnostih prevoza po Bledu, trajnostnem prihodu na Bled in nastanitvah.
Digitalno smo oglaševali tudi preko portalov Kayak in Rough Guides. Preko potovalnega iskalnika Kayak smo oglaševali na nemškem trgu. Po njihovi adremi so poslali newsletter o Bledu, naš oglas pa se je pojavljal na njihovi strani tistim, ki so iskali naše konkurenčne destinacije. Pri Rough Guides, ki izdaja znane tiskane vodiče, smo naročili članek na njihovi spletni strani, newsletter in objave na njihovih socialnih omrežjih. Nagovarjajo predvsem publiko iz Združenega kraljestva in ZDA.
Klasičnemu oglaševanju smo namenili manjši delež, in sicer oglas v reviji Slovenske počitnice, kjer smo oglaševali trajnostni prihod na Bled in kolesarjenje na destinaciji.
Izdelali smo dva promocijska videa. Prvi je predstavljal novo celodnevno doživetje, povezano z Arnoldom Riklijem, drugi pa je namenjen splošni promociji Bleda.
Del sredstev smo namenili nadgradnji destinacijske spletne strani www.bled.si.
Za objavo na spletni strani, socialnih omrežjih in na oglasih smo naročili nove tekste, prevode besedil, oblikovanje ter fotografije. Naročili smo šest novih blogov o temah, po katerih potencialni gostje sprašujejo na iskalniku Google.
Za delo na projektu smo prerazporedili zaposleno, ki je skrbela tudi za vso administracijo projekta.
Turizem Bled