Poleg strategije je v tem času nastalo še nekaj zemljevidov in drugega promocijskega materiala, ki ga ob povečanem zanimanju turistov za obiske po dolini hitro zmanjka. Povečano zanimanje za Vipavsko dolino gre pripisati tudi člankom v svetovno pomembnih časopisih, ki o naših krajih in ljudeh govorijo v superlativih. Nenazadnje to potrjuje tudi občutno povečanje števila gostov in kar je še toliko bolj pomembno, nočitev. Prav tako so medtem vzniknile nove turistične agencije oziroma ponudniki, predvsem med mladimi nosilci dejavnosti, ki s pridom izkoriščajo možnosti sodobnih komunikacijskih orodji.
Spletni portal Vipavska dolina bo prvenstveno namenjen turistom, ki bodo na njem dobili vse potrebne informacije o dolini, ponudnikih, prenočiščih, kje in kako preživeti vznemirljive trenutke med obiskom celotne doline, vključno seveda z griči na jugu in visokimi planotami na severu. Turističnim delavcem pa bo omogočal uporabo sodobnih spletnih orodji, brez katerih si dandanes resnega turizma ni moč več zamišljati. Bo štiri jezičen, uporabnikom prijazen, interaktiven (z zemljevidi …), z atraktivnimi fotografijami domačih mojstrov objektiva, nenazadnje tudi s promocijskimi filmi, ki bodo turiste nagovarjali, zakaj se Vipavsko dolino splača obiskati, izkusiti njene blagodati in to skozi celo leto. Portal bodo seveda še dograjevali, toda osnovne funkcije bodo kmalu na voljo. S tem bo usahnila spletna stran TIC-a Ajdovščina, ki je bila doslej prej kot ne bolj namenjena obveščanju domače javnosti.
Na decembrskem dogodku v Vipavskem Križu bo za veliki finale poskrbela projekcija novega petminutnega filma, katerega snemanje je Občina Ajdovščina zaupala Samu Premrnu iz Orehovice.
Film je nastajal celo leto, saj so v njem posnetki Vipavske doline v različnih letnih časih, pač v skladu z novim sloganom – Vipavska dolina - Vse drugače. Vse leto.
ep