Med 5. in 7. majem 2023 se bo odvila že 8. izvedba ene največjih tekaških preizkušenj v Sloveniji in širši regiji, Ultra Trail Vipavska dolina. Ker blagovna znamka raste in privablja vse več mednarodnih tekačev z vsega sveta, potrebuje močno podobo, ki predstavlja dušo in identiteto te tekme. Zato so se odločili za popolno prenovo celostne grafične podobe UTVV.
Cilj celotne prenove blagovne znamke je predvsem pokazati, za kaj se UTVV kot dogodek zavzema, v kaj verjame in kakšna je njegova vizija.Od svoje ustanovitve leta 2015 je dogodek, ki povezuje celotno Vipavsko dolino, Goriško in sosednjo Italijo, prerasel v veliko vsakoletno tekmo, ki sprejme že več kot 1500 drznih tekačev iz 40 držav sveta.
Prenova blagovne znamke vključuje novo, svežo in moderno podobo, nov logotip, novo identiteto, nove vizualne podobe, nove smernice in novo zgodbo, ki vključuje nov slogan znamke – Challenge Yourself (slovensko Sprejmi izziv) - ki povzemaUTVV zgodbo.
Direktor dogodka, Boštjan Mikuž, o novi podobi pravi: »Nad projektom prenove blagovne znamke, ki smo se ga lotili v zadnjih nekaj mesecih, sem zelo navdušen, predvsem zato, ker pri UTVV želimo bolje artikulirati, kaj smo in kaj predstavljamo. Z dosledno uporabo naše nove podobe in zgodbe, ustvarjene na zanimivih in poučnih delavnicah ter srečanjih med ožjo ekipo UTVV in Alexandrom iz agencije Way Boutique s sedežem v Londonu, bomo poskušali sporočati naše bistvo. Verjamem, da bodo tekači, pustolovci in ljudje, ki so pripravljeni na izzive, v našem projektu našli nazoren, avanturističen in dosegljiv epski cilj, ki bo za vedno ostal v njihovih srcih in jim pomagal živeti bolj polno življenje ter se pripraviti na še večje izzive v prihodnosti.«
UTVV želi izzvati meje poznanega, da lahko ljudje preko njih odkrivajo in raziskujejo svoj potencial. UTVV je tukaj, da pomaga ljudem izzvati njihove meje, da lahko zaživijo bolj pustolovsko in polno življenje.




