Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za sreda, 25.04.2018

pretežno jasno
Ponoči se bo razjasnilo. Najnižje jutranje temperature bodo od 6 do 12°C.
10°C | 24°C
četrtek, 26.04.2018
12°C | 23°C
petek, 27.04.2018
13°C | 25°C
sobota, 28.04.2018
11°C | 26°C
Opozorila
Torek, 24.4.2018 ob 18h
Dodatnega opozorila ni.
10°C
24°C
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Novice Šolstvo Vseživljenjsko učenje

Širjenje turistične zavesti


TURIZEM, VSEŽIVLJENJSKO UČENJE

| |
23.10.2017      15:11
A A

Širjenje turistične zavesti


Na Ljudski univerzi Ajdovščina je sredi oktobra potekalo prvo dejanje usposabljanja za ponudnike turističnih storitev. Program smo pripravili v okviru Usposabljanja za življenjsko uspešnost – Moje delovno mesto, ki temelji na projektnem učnem delu.


Deli:

V program so vključeni zaposleni, ki jim je skupno delo na področju turistične dejavnosti, zato smo celoten program namenili razvijanju znanja in kompetenc, ki jih udeleženci potrebujejo za razvijanje dejavnosti in lastnih poslovnih idej v turizmu, poleg tega pa razvijajo in nadgrajujejo splošne kompetence, potrebne za karierni in osebni razvoj.

Uvodno srečanje je začel Janez Furlan, vodja oddelka za gospodarstvo in razvoj na Občini Ajdovščina, ki je predstavil strategijo razvoja turizma Vipavske doline, v kateri je izpostavil glavna cilja, in sicer vzpostavitev enotnega upravljanja z destinacijo Vipavska dolina ter dvig prepoznavnosti destinacije.

Naše prednosti so strateška lokacija, avtentičnost okolja in pridelava lokalne hrane, ker pa se predstavljamo kot še neprepoznavna turistična destinacija, lahko zgodbe postavimo na novo in gostom ponudimo edinstvena doživetja, ki jih bodo znali ceniti. Razvoj turizma prinaša tudi nova delovna mesta, zato je pomemben cilj izboljšati usposobljenost turističnih in lokalnih ponudnikov. Usposabljanje, s katerim smo začeli, pomeni pomemben doprinos k širjenju turistične zavesti in k razvoju novih znanj za snovanje idej ponudbe turističnih produktov v prihodnje.

V drugem delu srečanja je Suzana Žvokelj Ferjančič z Razvojne agencije ROD predstavila tržno znamko Vipavska dolina, katere bistveni del je ravno tako dvig prepoznavnosti območja Vipavske doline. Ker gre v našem okolju za razvoj neturističnega območja, bo to dolgotrajen proces, za katerega je ključen destinacijski menedžment. Izpostavila je, da imamo ogromno možnosti in potencialov, nimamo pa še dovolj turističnih produktov, ki bi jih turisti lahko kupovali.

Usposabljanje za ponudnike turističnih storitev bo potekalo predvidoma do konca aprila 2018, v tem času se bo odvilo veliko zanimivih predavanj, delavnic in ogledov na terenu in upamo, da bo usposabljanje spodbudilo razvoj zanimivih poslovnih idej in razširilo ponudbo v naši majhni, a naravno in kulturno zelo bogati Vipavski dolini.:
Teja Volk




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Ajdovščina!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Časopis Latnik
Številka: 196
Izšla: 30.03.2018
Poglej Pdf

Bodite prvi pri oddaji mnenja.