Logo MojaObčina.si

Ajdovščina

DANES
10°C
3°C
JUTRI
8°C
6°C
Deli
9448

Zabavni val pljusknil čez ajdovski bazen

Zabavno in vznemirljivo je bilo v soboto zvečer v Ajdovščini, kjer je potekal slovenski polfinale športno – zabavnih iger City Games (nekdanje Jadranske igre). Srčne boje šestih ekip na bazenu v Ajdovščini je spremljalo kar tisoč obiskovalcev, kljub bučni podpori pa se ajdovski ekipi nista uspeli prebiti v finale.

Ekipa Triatlon Kluba Ajdovščina se je do zadnjega zaveslaja zagrizeno borila, vendar pa je obstala na četrtem mestu. V slovenski finale, ki bo v Kranju, sta se uvrstili izjemna posadka iz Velenja in pa ekipa Ivančne Gorice, ki sta znali izkoristiti izkušnje za lanskega nastopa na igrah. Na peto mesto se je uvrstila še ena ajdovska zasedba, ki je vskočila tik pred zdajci namesto Nove Gorice.

Ekipe, sestavljene iz treh deklet in petih fantov, so se pomerile v letečem vaterpolu, reševanju turistke, dirki oslov, plezanju do pršuta, mošarki in veslanju. Organizator je za Ajdovščino torej pripravil nabor zanimivih disciplin, tako da so lahko številni obiskovalci uživali ob zabavnih igrah in spodbujali njihovo srčnost in spretnost v napetih obračunih.

»Malo nam je zmanjkalo do zmage, zalomilo se nam je namreč v zadnji disciplini veslo. Na City Games pridemo zagotovo tudi prihodnje leto, še bolj pripravljeni in s ciljem uvrstitve v slovenski finale,« nam je zaupala Ana Lulik iz Triatlon kluba Ajdovščina.

Ob hrvaški agenciji Adria Events in Kooperativi Konjice je pri organizaciji iger sodelovala tudi Občina Ajdovščina. Kot je dejal župan občine Ajdovščina Tadej Beočanin v kratkem nagovoru pred začetkom iger, so pri tem zasledovali dva cilja – popestriti poletno dogajanje v mestu (kar se je z veliko udeležbo tudi potrdilo) in pa širši javnosti predstaviti imenitne pogoje, ki jih za različne poletne dejavnosti nudi ajdovsko kopališče z razvejano ponudbo in vso potrebno spremljevalno infrastrukturo (igrišča, kamp …). Posnetek dogajanja na bazenu v Ajdovščini si bo mogoče še ta mesec ogledati na RTV Slovenija.

Da živi s krajem, pa je pokazalo tudi podjetju Incom d.o.o., saj je obiskovalce osvežilo s sladoledi lastne blagovne znake Leone, ki jih je na prizorišču delil levček Leonko.

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!
Digitalni marketing v Slovenij