Logo MojaObčina.si
DANES
18°C
6°C
JUTRI
22°C
9°C
Oceni objavo

Že tretja Turistična pomlad s Turistično borzo Vipavska dolina

Po lanski uspešni izvedbi Turistične pomladi v Bukovici je Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina tudi letos za izvedbo tega poslovno turističnega dogodka izbral isto lokacijo. V Kulturni dom v Bukovici je na letošnji dogodek, tretji po vrsti, povabil lokalne turistične ponudnike ter slovenske in tuje organizatorje turističnih potovanj. Svojo ponudbo so predstavile tudi sosednje turistične destinacije, v okviru strokovnega posveta pa so v ospredje postavili vprašanje, kako izboljšati kakovost v turizmu.

Poslovno turistični dogodek Turistična pomlad je namenjen razvoju lokalnega turističnega gospodarstva. Kot eden od prvih tovrstnih dogodkov v Sloveniji na eni strani širi znanja in ponuja priložnosti za trženje sodobnih, trajnostno naravnanih turističnih produktov, hkrati pa spodbuja povezovanje turistične ponudbe na širšem območju zahodne Slovenije.

Slovenski turizem se kljub presenetljivo hitrem okrevanju po epidemiji covida srečuje z veliko izzivi. Velike naravne nesreče so v Sloveniji znova opozorile na ranljivost te gospodarske panoge, ki ni odvisna le od spremenljivih ekonomskih razmer, ampak na njeno uspešnost vplivajo tudi številni drugi dejavniki. Velike spremembe v sodobni družbi spremlja tudi spreminjanje potovalnih navad in predvsem interesov, ki vplivajo na izbiro turističnih destinacij. Ponudniki turističnih produktov in z njimi turistične organizacije se morajo zato nenehno prilagajati novim razmeram in razvijati svojo ponudbo.

Erika Lojk, direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, je v predstavitvi dogodka poudarila: "Naš dogodek Turistična pomlad je naložba v razvoj turizma. Turističnim ponudnikom iz našega okolja, ne le iz naše destinacije, tudi iz bližnjih destinacij Mediteranske in Kraške turistične regije ter sosednje Furlanije – Julijske krajine, želimo olajšati stik s slovenskimi in tujimi organizatorji turističnih potovanj. Zato smo organizirali študijsko turo med najpomembnejšimi kulturnimi znamenitostmi, omogočili pa smo jim tudi spoznavanje naših vin in kulinarike. Verjamem, da so naši gostje iz Slovenije in sedmih evropskih držav tudi ob obisku Turistične borze Vipavska dolina v Bukovici na več kot petdesetih stojnicah našli veliko koristnih informacij in zamisli za organizacijo potovanj v naše kraje, posebej v času, ki ga bo zaznamovala evropska prestolnica kulture.«

Oglejte si tudi