Eno od pomembnih in aktualnih vprašanj sodobne pedagoške teorije in prakse je nedvomno vprašanje povezano z odnosi med starši in strokovnimi delavci, med vrtcem in družino. Prav to sodelovanje pa predstavlja pomemben vidik kakovosti predšolske vzgoje in pomembno vpliva na vsestranski otrokov razvoj. Dobri odnosi, ki temeljijo na spoštovanju, razumevanju in zaupanju, med starši in vzgojitelji, so pogoj za harmonično in emocionalno stabilnost otrokove osebnosti. Sodelovanje pa ne pomeni zgolj podajanje resnic o vzgoji ampak se vse bolj poudarja aktivna vloga vseh, tako otrok kot staršev in vzgojiteljev. Za to pa je potrebna odprta in učinkovita komunikacija, za kar pa potrebujemo strokovni delavci znanje in spretnosti medsebojnega sodelovanja, starši pa voljo, pogum in pozitivno energijo.
Težko je opisati žar v otroških očeh, ko vlogo vzgojitelja prevzame mama, ati ali dedek ter svoje znanje, svoje delo predstavi otrokovim prijateljem in vzgojiteljicama. V letošnjem šolskem letu smo se skupaj z mamo učili nemščino, se naučili pesmico, nekaj nemških besed in se imeli zelo lepo. Prav tako smo bili navdušeni nad obiskom atija vojaka. Vsi smo se spremenili v vojake in vojakinje, iz igralnice pa se je slišala slovenska himna. Skupaj z dedkom urarjem smo si naredili čisto pravo-našo uro, ki jo imamo v igralnici. Spoznali smo urarjevo orodje, razstavljali ure, spoznavali različne vrste ur ter jih razstavljali.
Vsi dnevi so bili nepozabni in velik HVALA vsem.
Skupaj pa se že veselimo dni, ko nas bodo v vrtcu spet obiskali naši atiji, mame, babice, dedki ali bratci in sestrice in nas učili ali se skupaj z nami igrali.
Strokovni delavki Romana Šepul in Nataša Haber