Logo MojaObčina.si
DANES
22°C
10°C
JUTRI
23°C
11°C
Oceni objavo

Zavod Turize Ljubljana nagrajen!

Turizem Ljubljana je za projekt "Visit Ljubljana: Tours and trips as experiences" prejel priznanje združenja Digital Tourism Think Tank v kategoriji »Strategije spletnih vsebin«. Prvo mesto v tej kategoriji si Ljubljana deli z mobilno aplikacijo Stockholma "Visit Stockholm Sounds App". Prejemniki priznanj so bili konec januarja javno razglašeni tudi na konferenci ENTER, ki poteka v Dublinu.

 

 Tekmovanje poteka v kategorijah Blagovne znamke (Branding), Družbeni mediji (Social media), Kreativne kampanje (Creative campaigns), Spletno oblikovanje (Web design), Mobilne strategije (Mobile) ter Strategije spletnih vsebin (Content).

 

Turizem Ljubljana že zadnjih nekaj let prek spletnega mesta www.visitljubljana.com poleg vodenih ogledov Ljubljane prodaja tudi izlete po Sloveniji, ki jih izvajajo lokalne turistične agencije. Posebnost projekta je v tem, da pri prodaji izletov zelo uspešno povezujemo lokalne turistične agencije, ki jih uspeh prodaje njihovih izletov spodbuja k nenehnim izboljšavam in inovacijam v njihovih programih. Ljubljana s tem projektom učinkovito nastopa kot »mesto za odkrivanje Slovenije«, kakovost medsebojnega povezovanja s ponudniki izletov pa je trenutno med najboljšimi v evropskem merilu. S pomočjo sodelovanja z lokalnimi potovalnimi agencijami pa so razširili obzorje obiskovalcev mesta od zgolj spoznavanja Ljubljane na vodenih ogledih mesta k raziskovanju regije ter, v naslednjem koraku tudi celotne Slovenije na uporabniku prijazen in organiziran način. Povečanje prodaje (od 687 izletov prodanih v letu 2009 do 1.746 v letu 2013 kaže, da je pristop uspešen. Povečala pa se je tudi izbira za turiste.

 

Projekt Turizma Ljubljana je bil skupaj z mobilno aplikacijo Stockholma izbran v precej močni konkurenci. Poleg zmagovalnih projektov so bili prijavljeni še Bologna s projektom Social Media Free Trip, spletno mesto This is Antwerp, namenjeno mladim obiskovalcem Antwerpna, spletno mesto Lyona The Chef Factory, namenjeno promociji kulinaričnega turizma, spletno mesto Vancouver Tourism Master Plan, turistični promocijski film Krete The Power of Legacy, profil nacionalne turistične organizacije Švice na družbenem omrežju Pinterest, prisotnost nacionalne turistične organizacije Švice na družbenem omrežju Facebook, spletna kampanja Livelove Your Story in Valsugana, inovativen sistem spletnih priporočilVisit Britain's Lovewall ter prisotnost nacionalne turistične organizacije Gruzije na spletnih družbenih omrežjih.

 

Več informacij o priznanju je na voljo tukaj.

 

Vir: Turizem Ljubljana

Oglejte si tudi