Nizozemski gostje pripotujejo k nam predvsem v poletnem času, za njih so značilne t.i. touring počitnice (potovanje iz kraja v kraj z avtom ali avtodomom). Največ nočitev ustvarijo v kampih, zasebnih sobah in apartmajih.
Ponudbo Vipavske doline so letos zastopale predstavnice Bojana Curk iz Kampa Tura, vipavska vinska kraljica Anja Kodele in Jolanda de Haan. Obiskovalcem so dodobra predstavile turistično ponudbo Vipavske doline, gospa Jolanda, ki je navdušena nad vipavskimi vini, posebno nad pinelo in zelenom, pa je gostom v domačem jeziku predstavila vrhunska vipavska vina. V pokušino so bila vina Cultus, Žorž, Sveti Martin, Vipava 1894, vina Kobal in vina Branka Furlana.
Stalna prisotnost na turističnih sejmih je nujna, če želimo Vipavsko dolino uveljaviti kot kvalitetno blagovno znamko. V času sejma v Utrechtu je bil posnet prispevek, ki je Vipavsko dolino vsakodnevno predstavil z dvominutnim prispevkom na nizozemski televiziji. To je bila vsekakor opazna predstavitev, ki je dodala svojevrsten pečat k prepoznavnosti doline. Sejem omogoča neposreden stik tako s ponudniki kot povpraševalci turističnih storitev. Glede na današnji način življenja, naši potencialni gostje iščejo mirno in urejeno okolje, z možnostjo raznovrstnih aktivnosti, kar jim naša dolina vsekakor omogoča.
Bojana Curk, Kamp Tura, Maja Hladnik, TIC Vipava