Kampanja Odkrij košček raja nagovarja obiskovalce k unikatnemu odkrivanju manj poznanih kotičkov Slovenije, med katere zagotovo spada tudi Tržič z okolico. Kampanjo, ki je letos trajala preko 100 dni in se je osredotočila primarno na slovenski trg ter sosednje države in Beneluks, smo se odločili podalšati, promocijske aktivnosti pa smo prilagajali glede na aktualno stanje in potovalne omejitve.
V celoviti kampanji smo dali poudarek socialnim omrežjem. Obiskovalce smo tedensko nagrajevali in posredno angažirali preko nagradne igre Odkrij koščke raja, v kateri se je predstavilo dvanajst tržiških ponudnikov namestitev in aktivnosti.
Obiskovalci lahko na Tržiškem odkrivajo košček raja lahkih nog naokrog, saj razkošjem poti po bližnjih hribih, mestnem jedru ali številnih vaseh ni videti konca.
Na Tržiškem je kar 30 trasiranih poti, košček raja na dveh kolesih pa lahko odkrivajo rekreativni in zahtevnejši kolesarji.
Tisti, ki želijo Tržiško odkriti s ptičje perspektive, pa imajo na voljo kar tri izredno priljubljena vzletišča za najlepši razgled od Ljubljane do Triglava.
Z rezultati smo izjemno zadovoljni, saj smo pritegnili 300 % več pozornosti potencialnih obiskovalcev, v primerjavi z lanskim letom. V številkah to pomeni skoraj 5 milijonov prikazov naše kampanje, 150 tisoč klikov, 4.727 všečkov, 696 delitev oglasov, 377 komentarjev in 833 stalnih sledilcev.