Radovljica

Naravoslovna učna pot Pusti grad

Očarljiv krožni potep vodi iz Radovljice preko reke Save na ruševine Lipniškega gradu.

Pohod po poteh, ki so več stoletij povezovala posestva radovljiškega gospostva ob Savi, radovednemu obiskovalcu približa kulturno in naravno dediščino Lipniške doline. Zaključek poti je na Pustem gradu, od koder se ponuja osupljiv pogled na brda in Julijske Alpe.

Pot, ki pohodnika zbliža z naravo, je možno kombinirati z ogledom slikovite kovaške vasi Kamna Gorica ali s tematsko potjo Pot ob Savi.

Začetek poti: Radovljica (Linhartov trg ali parkirišče pri separaciji; 46.3337N, 14.1815E)
Dolžina: 5 km
Potreben čas za ogled: 2,5 ure
Zahtevnost: lahka pohodniška pot
Označenost: smerokazi in informativne table

Navodila za pot:

• Z Linhartovega trga greste proti pokopališču in pred mostom levo po stezi navzdol ter mimo stanovanjske hiše v zeleno dolinico skozi gozd.
  • Na cesti zavijete desno skozi kratek tunel do parkirišča, kjer je prva informacijska tabla z zemljevidom poti. Nadaljujete, kot od tu dalje kažejo smerokazi.
  • Če želite obiskati še Kamno Gorico, ob tabli za “galerije” nadaljujete naprej proti Kamni Gorici.
1/3

V TIC Radovljica in TIC Begunje je na voljo Karta tematskih pohodniških poti v Radovljici in okolici.