DANES
20°C
12°C
JUTRI
23°C
7°C
Oceni objavo

Biotehniški center Naklo izvaja projekt DIGIAGRI, s katerim želi digitalizirati del prakse

Slovenske višje strokovne šole morajo ustrezati novim zahtevam trga dela, ki pričakuje operativne diplomante, sposobne prilagodljivega delovanja, prevzemanja pobud in nenehnega učenja. Pomemben del študija predstavlja praktično izobraževanje pri delodajalcih, ki znaša kar 40 odstotkov programa. Na Višji strokovni šoli Biotehniškega centra Naklo izvajamo štiri višješolske študijske programe: Hortikultura, Naravovarstvo, Upravljanje podeželja in krajine ter Živilstvo in prehrana.

Zavedamo se pomena digitalizacije, zato izvajamo projekt DIGIAGRI, ki bo v določeni meri digitaliziral tudi prakso.

V njem sodelujejo hrvaški Inštitut za kmetijstvo in turizem, špansko združenje kmetijskih družinskih šol Federacion EFA Galicia in slovensko podjetje Mediainteractive, Franc Dolenc, s. p. Cilji projekta vključujejo omogočanje pouka na daljavo za vse študente, povečanje prilagodljivosti praktičnega pouka ter izboljšanje pedagoških in digitalnih kompetenc mentorjev ter študentov.

 

BC Naklo, projekt DIGIAGRI2

Izobraževanje na daljavo je oblika učenja in poučevanja, kjer predavatelj in študenti niso fizično skupaj, temveč za komunikacijo uporabljajo tehnologije. Študenti večinoma samostojno preučijo gradivo, srečanja v skupinah so redka, predavatelj pa znanje posreduje s pomočjo elektronskih učnih pripomočkov. Komunikacija med predavateljem in študenti je lahko sinhrona (sočasna) ali asinhrona (časovno neusklajena).

 

Projekt se osredotoča na pripravo kvalitetnih gradiv za pridelovanje paradižnika, paprike in vinske trte. Pomembno je, kako se učimo, zato je treba uporabiti raznolike didaktične metode, ki spodbujajo razvoj kognitivnih sposobnosti, spretnosti in kompetenc. Naloge so večinoma zasnovane na treh ravneh, da dosežemo tudi različne taksonomske stopnje in socialno učenje:

1. reprodukcija teorije v obliki kvizov,

2. računske naloge,

3. praktično delo (doma izvedeni poskusi, nalaganje fotografij in videoposnetkov, kritično vrednotenje, komentarji).


BC Naklo, projekt DIGIAGRI1

Učenje na daljavo spodbuja interakcijo med študenti, ki pomeni višji nivo oz. konstruktivistično pridobljeno znanje. Učenje je družben proces, ki vključuje komunikacijo med udeleženci in mentorstvo učitelja. V e-izobraževanju sta ključna elementa skupinska razprava in sodelovanje vrstnikov.

Brezplačna e-gradiva za pridelovanje paradižnika, paprike in vinske trte so in bodo dostopna na platformi  https://digiagri.miteam.si. E-aplikacijo DIGIAGRI sestavljata dva delovna prostora: interni (DIGIAGRI Students in DIGIAGRI Community) in javni (DIGIAGRI Public). Interni delovni prostor vsebuje delovne skupine za sodelovanje in izobraževanje ter druga orodja, kot so knjižnica vsebin, seznam članov, objave in druga sodelovalna orodja, vendar je dostopen le registriranim uporabnikom. Javni delovni prostor je dostopen tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom.

Za širšo javnost bo izobraževanje prosto dostopno (naloge na 1. ravni za splošno javnost oz. vrtičkarje, težje naloge na 2. in 3. nivoju pa so mišljene predvsem za višješolske študente). Nekatera gradiva bodo dostopna tudi v obliki t. i. lahkega branja za ranljive skupine. 


Projekt in rezultate bomo predstavili na dogodku, ki je za udeležence brezplačen, zaradi organizacijskih razlogov pa so obvezne prijave. Prijavite se po spletu (https://1ka.arnes.si/DIGIAGRI).


BC Naklo, projekt DIGIAGRI, program in prijava


Projekt DIGIAGRI je financiran s podporo Evropske unije. Ta vsebina odraža izključno stališča avtorjev. Nacionalna agencija in Evropska komisija nista odgovorni za kakršno koli uporabo informacij, ki jih publikacija vsebuje.

1/3

BC Naklo, projekt DIGIAGRI družbena omrežja2

BC Naklo, projekt DIGIAGRI družbena omrežja3

BC Naklo, projekt DIGIAGRI družbena omrežja4

Oglejte si tudi