Prvošolci in drugošolci so razmišljali o dobrem počutju, kaj jih spravi v dobro voljo in kaj v slabo. Tretješolci so ugotovili, da imajo besede posebno moč pri našem počutju, zato priporočajo vsem, da vsak dan uporabijo več pozitivnih kot negativnih besed. Četrtošolci so nas presenetili s košaro pozitivnih misli in nam takoj privabili nasmeh na obraz. Petošolci so svetovali, da se moramo imeti radi takšni kot smo, saj pozitivna samopodoba prispeva k sreči in veselju. Šestošolci so predstavili svojo družbeno gibalno igro, sedmošolci pa pokazali nekaj tehnik sproščanj; tapkanje, dihalne vaje, električni krog … Osmošolci so razmišljali o empatiji in ugotovili, da ti ta sposobnost omogoča izboljšanje odnosov v šoli. Devetošolci pa so preko igre predstavili, kako velik vpliv ima čustvena inteligenca na naše vsakdanje življenje.
Otroški parlament smo zaključili še z debato. Ugotovili so, da bi radi spoznali še več tehnik sproščanj. Strinjali so se, da je šola z uvedbo družabnega odmora pripomogla k boljši medgeneracijski povezanosti.