Lenart

JUTRI
24°C
8°C
NED.
26°C
10°C
Oceni objavo

Priložnost za turistične ponudnike na območju Slovenskih goric

V okviru aktivnosti za razvoj skupne regionalne turistične destinacije, je Razvojna agencija Slovenske gorice skupaj z ZRS Bistra Ptuj organizirala brezplačno delavnico za potencialne turistične ponudnike na območju Slovenskih goric.

Delavnica je potekala 9. februarja 2012 v Lenartu in je bila namenjena predstavitvi projekta Podravska – Ptujsko – Ormoška regionalna destinacijska organizacija (RDO). Beseda je tekla o ciljih in strategiji organizacije, ki bo skrbela za celoviti in trajnostni razvoj turizma v regiji ter o vlogi in priložnostih ponudnikov na območju Slovenskih goric znotraj tega projekta.

 

Dogodka so se udeležili zainteresirani predstavniki gospodarstva, zavodov, društev in drugih javnosti na območju občin Destrnik, Juršinci, Trnovska vas, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž,  Benedikt, Cerkvenjak, Lenart, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah in Sveti Jurij v Slovenskih goricah.

 

Uvodoma je prisotne pozdravila direktorica ZRS Bistra Ptuj dr. Aleksandra Pivec, ki je poudarila pomen sodelovanja s ponudniki turističnih storitev in neživilskih in živilskih izdelkov.

 

Matija Brodnjak, ki opravlja funkcijo destinacijskega manegerja je največji poudarek namenil trženju štirih geografskih tržnih znamk: Slovenske gorice, Ptuj, Haloze in Jeruzalem – Ormož. Trend v turizmu so individualni gosti, ki iščejo zgodbe in doživetja. Pomembno vprašanje je, kako privabiti turista, kaj mu ponuditi, da bo zadovoljen in se bo vračal. To je mogoče doseči preko skupnega nastopa na trgu, v okviru geografske tržne znamke »Slovenske gorice – preprosto čudovite«, in tako znižati stroške za marketing in promocijo.

 

Za dvig prepoznavnosti blagovne znamke regije je oblikovana enotna celostna grafična podoba, ki povezuje tržne geografske znamke. Uporabnikom bo kmalu na voljo spletna stran www.visitslovenskegorice.eu, kjer bo na voljo čim več informacij za goste, slikovni material, video vsebine in še marsikaj. Pomembna je tudi stalna prisotnost na socialnih omrežjih kot sta Facebook in Twitter ter v različnih tiskanih medijih, jumbo plakatih,…V sklepni fazi je priprave na tisk je destinacijski katalog turističnih ponudnikov ter katalog živilskih in neživilskih izdelkov, ki bo na voljo v nakladi 60.000 izvodov in v šestih tujih jezikih. Tudi različna društva so vabljena k sodelovanju, saj so s svojo energijo in voljo duša regije.

 

Dejan Podgoršek, idejni vodja projekta, je prav tako izpostavil povezovanje na regionalni ravni. V sklopu projekta je bilo odprto prodajno mesto v ljubljanskem City parku, kjer so na voljo konkretni paketi za različne profile gostov. Prisotne ponudnike je izzval s vprašanjem, zakaj ne želijo pristopiti k projektu oz. ali se ne želijo povezovati v okviru regije? Na voljo je širok nabor tržno-komunikacijskih orodij in prav tako možnost promocije ponudnikov na stalnem prodajnem mestu v Ljubljani. Znotraj geografske znamke se bodo razvijale posamezne blagovne znamke, tudi Ovtar – Slovenske gorice. V njej bodo zajeti živilski in neživilski izdelki, pa tudi izdelki domače obrti in spominki.

 

Prisotni ponudniki so pohvalili sam projekt in dosedanje dosežke, skrbi pa jih predvsem trajnost projekta. Pa tudi sam znesek participacije za sodelovanje v projektu malemu ponudniku predstavlja prevelik vložek. Je pa res, da je regija brez malih ponudnikov, ki s svojo butičnostjo bogatijo ponudbo, za večino ljudi nezanimiva. Sklenjen je bil dogovor, da se zainteresirane ponudnike ponovno obišče na terenu in jih animira za sodelovanje v projektu.

 

!!! JAVNI POZIV PONUDNIKOM !!!

Zadnji rok za pristop ponudnikov k sodelovanju v projektu je 15. marec 2012!

Za več informacij smo vam na voljo:

Matija Brodnjak, destinacijski manager, matija.brodnjak@bistra.si, 02/748 02 50

Milena Grabušnik, RASG, rasg.si@gmail.com, 059/ 128 773

 

Oglejte si tudi