Letošnji naslov nas je izzval, da smo se osredotočili na zgodbe, zlasti na tiste, ki govorijo o skritih zakladih v Breginjskem kotu. Preko teh pripovedi, ki smo jih ponudili in »zapakirali« v skrinjice zakladov, želimo turiste povabiti v naše kraje, kjer še lahko odkrivajo zaklade sodobnega časa.
Pripovedi o Panjutih in Krivopeti smo izbrali za krovni zgodbi in si zadali cilj da zaživita v turistični ponudbi naših krajev. Zaradi vsebine le teh, se nam je porodila zamisel, v kateri smo Mlekarni Planika ponudili idejo za izdelavo dveh novih proizvodov – sira in zeliščne skute, ki bosta poimenovana po glavnih likih. Proizvoda sta zasnovana tako, da s svojo zgodbo vabita in poudarjata pomen čim bolj naravno pridelane hrane.
Tudi naslov naše naloge »Tako dober, da bi ga kar ukradel!« izhaja iz pripovedi in opominja da so naravni proizvodi vse večjega pomena. Oblikovali smo tudi nekoliko drugačen, vpadljiv turistični prospekt v obliki skrinjice, ki bo prav tako, opozarjal na skrite kotičke najzahodnejšega predela Slovenije. Ponujali jih bodo v turističnih prodajalnah in informacijskih centrih. Proizvode smo opremili tudi s QR kodami, ki omogočijo hitro povezavo s spletno stranjo mlekarne Planika in Planinskega odseka Breginj, kjer najdejo vse potrebne informacije za obisk pohodniških poti v Kotu. Skupaj s člani Planinskega odseka Breginj, s turistično informacijskimi centri in seveda ob podpori Mlekarne Planika Kobarid, bomo preko teh, ponovno odkritih likih iz starih pripovedi, vnesli pravljičnost tudi v naše kraje.
Učenci podružnične šole Breginj smo se pod vodstvom mentoric učiteljic na festivalu predstavili že dvanajstič in si v močni konkurenci velikih šol prislužili zlato priznanje ter se uvrstili na zaključno tržnico najboljših v Sloveniji.
Učenci PŠ Breginj in mentorice Tatjana Terlikar, Sabina Sovdat in Tatjana Sok Lavrenčič