JUTRI
24°C
11°C
NED.
25°C
12°C
Oceni objavo

POSEBEN, ZANIMIV IN PREKRATEK DAN V LJUBLJANSKEM ŽIVALSKEM VRTU

Otroci imajo radi živali. Radi se o njih učijo, jih opazujejo, z njimi rokujejo in se igrajo. To poznavanje smo izkoristili učitelji od 1. do 4. razreda in svoje učence odpeljali v Ljubljano, kjer smo v živalskem vrtu izpeljali prav poseben naravoslovni dan.

Ob prihodu na cilj so nas zelo lepo sprejeli in nas razdelili v tri skupine. Vsaka skupina je dobila svojo vodičko in z njo ves dopoldan obiskovala pripravljene aktivnosti. Ena od teh je bila ogled živali. Učenci so spoznali levinjo in leva, ki si je odgriznil svoje rep, tigrico Vito in tigra Bucmana, ki se med sabo ne razumeta najbolje, slonico Gango, ki ima že 49 let, žirafo, no samčka Cvetka, ki ima zelo dolga stopala, kamelo Hasana, ki živi s svojo mamo in očimom, pa šimpanze, mačje pande, geparda, risa, medveda, volka, noja, zebro, morske leve in surikate. Potep je bil zelo zanimiv, izvedeli smo veliko novih stvari.

Naslednja aktivnost je bil ogled kož, rogovij in lobanj različnih živali. Vodička je pozvala otroke, naj poskušajo oblikovati »komplet« – kaj bi spadalo skupaj. Kar iskrilo se je od dela. Učenci so debatirali, primerjali, si ogledovali, poskušali, postavljali in prestavljali, dokler niso bili zadovoljni z narejenim. Ob koncu aktivnosti so z vodičko preverili, kako uspešni so bili. Ob tem smo izvedeli tudi, kako lahko po lobanji živali ugotovimo, ali gre za rastlinojedo ali mesojedo žival.

Zadnja aktivnost pa je bila veliko presenečenje. Odpeljali so nas v poseben prostor, kjer smo morali biti čisto tiho. Nato je vodička prinesla eno od živali, ki smo si jo najprej ogledali, jo pobožali, potem pa smo jo lahko tudi pestovali. Tako je ena skupina  spoznala kuščarja Blueja, pitona Rudija, želvo Ruslano, druga posebnega hrošča in goža Najo, tretja skupina pa paličnjaka in pitona. To je bilo enkratno doživetje za vse udeležene.

Učenci so svoje vtise opisali takole:

Komaj sem dočakala dan, ko smo odšli v ZOO Ljubljana. Najbolj sem se veselila mačjih pand. V živalskem vrtu je bilo ogromno drugih živali, a jaz sem se odločila, da bom opisala prav mačjo pando. Je zelo majhna, malo večja od surikate. Nekateri jim rečejo tudi rdeča panda. Mačje pande so zelo ogrožena vrsta. Zelo težko je ločiti odraslo in mlado mačjo pando. Ob prihodu domov sem mami z veseljem pripovedovala o obisku živalskega vrta. Presenečena je bila, ko je slišala, koliko novih informacij sem izvedela. (Lara, 3. a)

1/4




Izvedel sem, da je mačja panda svoja vrsta, da so kamele zelo hitre, da si mačke zares lovijo rep, da imajo vse živali v živalskem vrtu imena, da imajo kače trup in ne samo rep. (Lev, 4. a)

Zanimivo mi je bilo, kako je oskrbnica razlagala o živalih, kako jih hranijo in od kje jih dobijo. (Adna, 4. a)

Pritegnila sta me tigra, ker sta bila velika in sem ju prvič videl v živo. (Blaž, 4. a)

To doživetje je bilo nepozabno in zanimivo, ker sem izvedela več stvari o živalih, ker sem jih lahko prijela v roke in  doživela živalski vrt na prav poseben način. Vsakemu bi priporočila, da gre! (Karina, 4. a)

Tudi učitelji smo bili z naravoslovnim dnem več kot zadovoljni in že razmišljamo o novih izzivih.

Tea Brešan

Oglejte si tudi