Predstavitev Glasbene šole Emil Adamič Glasbena šola Emil Adamič praznuje 10 let obstoja! Kako hitro se obrne čas. Ko sta pred desetimi leti Borut Dolinar in Matej Rihter z ustanovitvijo Glasbene šole vizionarsko napovedala razvoj glasbe v Občini Dobrova – Polhov Gradec, jima je le peščica iskreno prikimala. Kljub množici preprek in izzivov sta vztrajala in Glasbena šola je svojo dejavnost širila tudi na druge občine, kjer strokovno vodeno glasbeno izobraževanje ni bilo na voljo. V tem času je Glasbeno šolo Emil Adamič obiskovalo preko 600 učencev, vse od najmlajših v Glasbeni pripravnici in osnovnošolcev na učenju instrumenta, do odraslih, ki so svojo željo po igranju uresničili v zreli dobi. Strokovno izobraževanje na visoki ravni se je pokazalo pri številnih zlatih priznanjih, ki so jih učenci dosegli na slovenskih in mednarodnih tekmovanjih. Še posebej so ponosni na že tretjo generacije učencev, ki so osnovno izobraževanje zaključili in se vpisali na srednjo glasbeno šolo ter tako zakoličili svojo profesionalno glasbeno pot. Pomembnost glasbenega izobraževanja na lokalnem področju so potrdile tudi uradne institucije, saj je Glasbena šola Emil Adamič od leta 2016 vpisana v Razvid zasebnih glasbenih šol pri Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport, kar pomeni, da poučevanje lahko poteka po Javno priznanem programu s pridobitvijo uradnega spričevala. V Glasbeni šoli poteka pouk večine instrumentov (tolkala, trobila, godala, pihala, kitara, solopetje, klavir) ob obveznem obiskovanju Nauka o glasbi. Učenci sodelujejo na šolskih prireditvah, na kulturnih prireditvah v domačem kraju ter v župnijah. Kako plodno je sodelovanje in povezovanje Glasbene šole v družbi je prepoznalo Ministrstvo za kulturo, ki je Glasbeni šoli Emil Adamič podelilo naziv organizacije posebnega družbenega pomena. Svojo inovativnost je dokazala tudi v zelo zahtevnem času epidemije, kjer se je v najkrajšem času učenje preselilo »na daljavo« in se je izobraževanje lahko praktično nemoteno nadaljevalo.
S poznavanjem glasbene zgodovine, glasbenih zvrsti in znanjem igranja glasbila učenci pridobijo preko glasbenega udejstvovanja potrebno širino in delovne navade za življenje ali celo usmeritev za profesionalno pot. Na nas odraslih je, da jim to možnost še naprej omogočamo.