DANES
25°C
11°C
JUTRI
25°C
13°C
Oceni objavo

Predstavitev nove kolesarske povezave in pločnika

Občina Horjul je v sodelovanju z Direkcijo RS za infrastrukturo, pripravljavci projektne dokumentacije in predstavniki lokalnih zavodov in društev v torek, 7. maja, pripravila javno predstavitev projekta Barjanska regionalna kolesarska povezava, tako imenovane Barjanke, in umestitve pločnika skozi Horjul. Na predstavitev in razpravo so bili vabljeni vsi občani, še posebej lastniki zemljišč ob regionalni cesti Vrhnika–Horjul–Vrzdenec, udeležilo pa se je je približno 20 zainteresiranih oseb.

Po uvodnem pozdravu in nagovoru Mojce Kucler Dolinar, direktorice občinske uprave, in župana Janka Prebila je Janez Jelovšek, strokovni sodelavec za komunalo in prostor, na kratko predstavil projekt Barjanska regionalna kolesarska povezava v občini Horjul in umestitev pločnika skozi Horjul ob regionalni cesti Vrhnika–Horjul–Vrzdenec. Kot je povedal, Direkcija RS za infrastrukturo v sodelovanju z Občino Horjul načrtuje širitev regionalne ceste Vrhnika–Horjul in nekaterih prepustov ob njej, hkrati pa tudi regionalno kolesarsko pot Vrhnika–Horjul–Vrzdenec. Dodal je še, da pločnik skozi Horjul na pobudo horjulskih občanov načrtuje Občina Horjul. V nadaljevanju je Tomaž Willenpart, vodja sektorja za investicije Direkcije RS za infrastrukturo Ministrstva za infrastrukturo RS, predstavil trenutno stanje na področju gradnje kolesarskih poti v Sloveniji s poudarkom na Barjanski regionalni kolesarski povezavi. Kasneje sta pripravljavca projektne dokumentacije iz podjetja Proniz  in City studio predstavila traso kolesarske poti od meje z občino Vrhnika do Horjula in kolesarsko pot ter pločnik skozi Horjul preko Ljubgojne in Vrzdenca. Nazadnje so besedo dobili Mirica Založnik Simončič, v. d. ravnateljice OŠ Horjul, Slavica Kosec, direktorica DEOS Centra starejših Horjul, in Primož Jereb, predsednik Kolesarskega društva Zapravljivček. Vsi so izrazili zadovoljstvo nad predstavljenimi projekti. Založnik Simončič je menila, da bi z načrtovanim pločnikom in kolesarsko potjo šolskim in predšolskim otrokom omogočili varno pot v šolo in vrtec, tako peš kot s kolesi, izvedbo pohodov in športnih dnevov ter kolesarskega izpita. Kosec je opozorila, da morajo biti načrtovane površine prilagojene potrebam invalidov. Jereb je izpostavil, da bodo bolj zahtevni rekreativni kolesarji uporabljali kolesarske poti le, če bodo te pravilno narejene. Ves čas so predstavniki Občine Horjul, Direkcije RS za infrastrukturo ter podjetij Proniz in City studio prisotnim občanom odgovarjali na zastavljena vprašanja.


 

Kaj je Barjanska regionalna kolesarska povezava?
Projekt Barjanska regionalna kolesarska povezava vključuje sedem občin (poleg občine Horjul tudi občine Vrhnika, Borovnica, Brezovica, Ig, Škofljica in Dobrova - Polhov Gradec), ki so z ministrstvom za infrastrukturo podpisale dogovor o sodelovanju pri urejanju in gradnji barjanskega kolesarskega omrežja. Izhodišče za Barjansko regionalno kolesarsko povezavo Vrhnika–Borovnica–Brezovica–Ig–Škofljica–Ljubljana–Horjul–Dobrova - Polhov Gradec sestavljajo deli predvidenih državnih kolesarskih povezav na Ljubljanskem barju, ki potekajo po državnih in delno občinskih cestah, ki so najbolj obremenjene z dnevno migracijo kolesarjev tega območja. Gre torej za projekt državnega in regijskega pomena, v katerega je vključenih kar devet partnerjev in bo dobil denar iz evropskega, državnega in občinskega proračuna. Podpisan dokument identifikacije investicijskega projekta natančneje analizira in opredeljuje različice, ki načrtujejo dobrih 108 kilometrov kolesarskih povezav. Celotna vrednost investicije se ocenjuje na okoli 20 milijonov evrov, od tega bo ministrstvo za infrastrukturo prispevalo 13,5 milijona, občine pa skupaj 6,5 milijona evrov.

Oglejte si tudi