JUTRI
20°C
13°C
SRE.
20°C
11°C
Oceni objavo

Nova destinacijska znamka – Blagajeva dežela

Predstavniki občine Dobrova - Polhov Gradec so skupaj z lokalnimi aktivisti in podjetjem Brand Business School preko delavnic izbrali novo destinacijsko znamko Blagajeva dežela, ki je osnova za vizijo razvoja turistične destinacije občine v bodoče.

Izhodišče za razmislek o novi destinacijski znamki je bil pristop od človeka do človeka, ki stremi k dejstvu, da je ta blizu tako tistim, ki jo uresničujejo (turistični ponudniki, zavodi, društva in prebivalstvo), kot tistim, ki jim je namenjena (turisti, poslovno-strokovni obiskovalci, drugi). Preko delavnic in srečanj, na katerih so udeleženci pod mentorstvom strokovnjakov razpravljali o vlogi in moči destinacijske znamke, vrednotah in atributih ter simbolih in imenu, so prišli do skupnih odgovorov in rešitve.
Izbrano ime Blagajeva dežela med drugim poudarja edinstvenost imena in zgodbo, ki daje imenu pomen in vrednost, prav tako je blagovno zveneče, slovensko in povezljivo s produktom – Culo dobrot Blagajeve dežele, ki je že lepo sprejeta. Ime je relativno lahko zapomljivo in všečno, zato je tudi z marketinškega vidika sprejemljivo, tudi zato ker ustvarja kulturološko in historološko radovednost ter odraža butičnost. Destinacija se nahaja v igrivem zaledju Ljubljane in prinaša sproščenost, mir, bogastvo, lepoto in privlačnost narave. Primerna je tako za zelene raziskovalce kot tudi aktivne družine, nostalgike in avanturiste, vsakdo bo na tej destinaciji izpolnil katero od svojih pričakovanj.

V sklopu destinacijske znamke se je pripravila tudi strategija uporabe in implementacije znamke v življenje. Pomemben del tega so doživetja, ki so jih lokalni ponudniki že zasnovali, v letu 2019 pa jih bodo skupaj s strokovnjakom še testirali in izboljšali. Končni cilj je oblikovati deset posebnih doživetij na območju občine in jih skupaj z naravnimi biseri ter produkti ponuditi turistom in obiskovalcem Blagajeve dežele.

 

Nadja Prosen Verbič


Oglejte si tudi