Taborjenje gasilske mladine v Savudriji

V ponedeljek, 15. 7. 2019, zjutraj je končno napočil čas odhoda na tako težko pričakovano letovanje otrok PGD Vrh svetih Treh Kraljev, PGD Bevke in PGD Ligojna v Savudriji.

Otroci so že navsezgodaj zjutraj z nasmehi na obrazih nestrpno pričakovali avtobus, medtem ko smo

mentorji urejali še zadnje potrebne obveznosti za brezskrben odhod proti Savudriji.

Nekaj minut čez osmo uro zjutraj smo se vkrcali na avtobus in se odpeljali proti Savudriji. Vožnja je

potekala mirno in nemoteno. Ko smo prispeli v kamp, ki bo v naslednjem tednu naš dom, smo

raztovorili pritljago, nato pa približno pol ure čakali, da so se naši predhodniki odpravili proti domu.

Sledilo je razvrščanje otrok v tri vode, glede na starost. Nato smo otroke razporedili po šotorih in jim

pustili čas, da se namestijo. Nato je sledilo kosilo v bližnji restavraciji, po kosilu pa čas za počitek, ki

smo ga mentorji porabili za zadnja usklajevanja in dogovore o poteku tabora. V popoldanskih urah

smo nekaj časa preživeli na plaži, nato pa smo se vrnili v tabor, kjer je sledila večerja in spust zastave.

Po večerji je sledil spoznavni večer v organizaciji mentorjev Erika in Veronike. Po zaključku je sledilo

umivanje zob in priprava na spanje. Ko so otroci odšli spat, smo mentorji v štabnem šotoru izvedli

krajši sestanek in analizo dneva, z namenom izboljšanja tabora.

Naslednjih nekaj dni je potekalo po ustaljenem urniku. Mentorji smo dan začeli ob 6.45 z jutranjo

kavo, kratkem sestanku o poteku dneva in pripravo na jutranjo telovadbo. Po telovadbi čas za

umivanje zob, nato pa predaja dežurstva in dvig zastave. Sledil je zajtrk, po zajtrku pa pospravljanje in

ocenjevanje šotorov. Po ocenjevanju šotorov je sledila priprava na dopoldansko kopanje. Ob 11 uri

dopoldan smo začeli z izvajanjem gasilskih veščin, ki so bil razdeljene glede na starost udeležencev

tabora. Izvajali smo veščino bolničarja, likovnika, plavalca, glasbenika, gozdarja in preventivca.

Po zaključku veščin je sledilo kosilo ob 13 uri, po kosilu pa počitek in delavnice, na katerih smo igrali

nogomet, človek ne jezi se, se kartali, risali in ustvarjali. Po delavnicah je sledilo popoldansko

kopanje, kjer zabave ni manjkalo. Proti večeru pa že ustaljena rutina tuširanja, spust zastave in

večerja. Po večerji pa tematski večer, ki se je iz dneva v dan razlikoval.

Kot že omenjeno smo v ponedeljek začeli s spoznavnim večerom, torek je bil dan za sprehod v stari

del mesta in pa krst udeležencev. Sredin večer je bil namenjen štafetnim igram. V četrtek so se otroci

preizkušali v znanju iz orientacije, saj so morali poiskati različne točke po kampu in na njih uspešno

opraviti različne naloge.

V petek smo v večernih urah izvedli delavnice, saj smo jih zamenjali z vodnimi igrami, ki so potekale

tekom dneva.

Sobotni večer je bil namenjen druženju po društvih, ko smo mentorji posameznih društev svoje

otroke odpeljali na sladoled v Savudrijo.

Ker je bil nedeljski večer naš zadnji večer, je bilo samoumevno da bo večer namenjen zaključnemu

plesu, ki je vseboval tudi nekaj zabavnih igric.

Po končanem tematskem večeru je sledilo umivanje zob in spanje. Mentorji pa smo imeli še krajšo

analizo dneva.

V ponedeljek 22.7.2019 smo bujenje začeli ob 7h. ker je bil to dan odhoda, smo jutranjo telvadbo

izpustili in otroci so se pripravili za odhod. Sledil je zadnji dvig zastave in petje himne. Sledil je še

zajtrk in zadnje pakiranje stvari. Ko so bili spakirani je sledilo čiščenje šotorov in tabornega prostora.

Nato smo sedli na avtobus in se veseli vrnili domov v objem domačih.

Prav tako so nam bivanje v Savudriji popestrili tudi delegati GZ Vrhnika, ki so nas obiskali v torek in pa

delegati GZ Logatec, ki so nas obiskali v petek.

Če povzamem celoten tabor gasilske mladine v Savudriji, lahko rečem, da smo tabor izpeljali uspešno,

otroci so se zabavali in domov odšli zadovoljni in bogatejši za kar nekaj prijateljev več.